// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۷

اخراج بیشتر از ۲۰ عضو شرکت اکتیویژن بلیزارد

باتوجه‌به پرونده‌های قطور شکل‌گرفته علیه چندین و چند مقام ارشد اکتیویژن بلیزارد، این شرکت بیشتر از ۲۰ عضو خود را اخراج کرد.

افراد زیادی در اکتیویژن بلیزارد متهم به بدرفتاری‌های جدی با کارمندهای خود شده‌اند و اکنون چند تیم بزرگ، شکایت‌های خود را علیه شرکت تنظیم کرده‌اند. اکتیویژن با تاکید روی این نکته که می‌خواهد فضای کاری حاکم را بهتر کند، به اخراج بیشتر از ۲۰ نفر پرداخت. این وسط بیشتر از ۲۰ نفر دیگر هم با مدل‌های دیگری از تنبیه مواجه شده‌اند.

اکتیویژن خطاب به کارمندهای خود نوشت: «ما متعهد به ایجاد تغییرات معنی‌دار و مثبت هستیم. این اخراج‌ها و تنبیه‌ها تنها شروع حرکت اکتیویژن بلیزارد در این مسیر را نشان می‌دهند. طی هفته‌ها و ماه‌های آتی، اطلاعات بیشتری راجع به تغییرات شرکت را با شما در میان می‌گذاریم. می‌دانیم که همیشه کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارند. ما متعهد به ادامه دادن به انجام این کارها هستیم».

در بخشی از این ایمیل، شرکت از کارمندها می‌خواهد که پیشنهاد‌ها و نظرات خود را بیان کنند؛ تا اکتیویژن بلیزارد بتواند در پاسخ به آن‌ها مجددا اعتماد بازی‌سازهای خود را به‌دست بیاورد. همچنان چند پرونده‌ی شکایت رسمی علیه اکتیویژن بلیزارد در حال طی کردن مراحل قانونی هستند.

پس طبیعتا این شرکت ثروتمند دوست دارد که تا قبل از آغاز مراحل پیگیری دادگاهی هرکدام از شکایات گسترده، تمامی افراد نام‌برده در آن پرونده‌ها را اخراج کرده باشد. هرچند این وسط برخی افراد هم مثلا بدون سروصدا و دوستانه از شرکت جدا شدند؛ با اینکه برای همه واضح بود که دلیل اصلی خروج آن‌ها از بلیزارد همین شعله‌ور شدن آتش شکایت‌ها است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده