// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴

تعداد بازیکنان Sea of Thieves به ۲۵ میلیون نفر رسید

استودیو ریر به‌تازگی اعلام کرده که مجموع تعداد بازیکن‌های بازی Sea of Thieves از زمان عرضه تا امروز به بیشتر از ۲۵ میلیون نفر رسید.

از زمان عرضه در ماه مارچ سال ۲۰۱۸ میلادی تا امروز، بازی Sea of Thieves توانست در مجموع روی پلتفرم‌های مختلف توسط بیشتر از ۲۵ میلیون گیمر تجربه شود. این ساخته‌ی استودیو ریر را می‌توان یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز حال حاضر دانست که کاربران با دوست‌ها به‌سراغ آن می‌روند تا لحظات سرگرم کننده‌ای را برای خود رقم بزنند. این در حالی است که بازی در زمان عرضه آن طور که باید و شاید خودنمایی نکرد. اما استودیو Rare، سازنده بازی Sea of Thieves با پشتیبانی مناسب از آن توانست به مرور زمان یک تجربه‌ی آنلاین جذاب را ارائه دهد.

برای جشن گرفتن رسیدن تعداد بازیکن‌های بازی Sea of Thieves به ۲۵ میلیون نفر، گیمرها از امروز تا تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) می‌توانند با ورود به بازی ۲۵ هزار طلا (پول داخل بازی) و ۲۵ عدد Doubloons را کسب کنند. البته این جایزه‌ی اصلی در نظر گرفته‌شده توسط استودیو Rare برای کاربرها نیست.

سازنده‌ی بازی به‌صورت تصادفی از میان افرادی که در بازه‌ی زمانی ذکرشده بتوانند یک Treasure از هر نوع را کسب کنند، یک نفر را انتخاب می‌کند و ۲۵ میلیون طلا را به او هدیه می‌دهد. ازاین‌رو برنده‌ی خوش‌شانس این رویداد، قطعا تا مدت‌ها نیازی به پول داخل بازی نخواهد داشت. البته که برنده شدن در این رقابت بسیار سخت است. اما باتوجه‌به بزرگی پاداش، ارزش تلاش را دارد.

پوستر Sea of Thieves به مناسبت ۲۵ میلیونی شدن بازیکنان آن

در انتها نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی بازی Sea of Thieves لذت می‌برید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده