نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲

حجم بسیار کمتر بازی Guardians of the Galaxy نسبت به عدد اعلام‌شده

استودیو Eidos Montreal گفت که حجم نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy خوش‌بختانه طی آخرین مراحل بهینه‌سازی به عددی بسیار کمتر از ۱۵۰ گیگابایت رسید.

حجم نسخه PC بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy حدودا ۸۰ گیگابایت است؛ نه ۱۵۰ گیگابایت. اسکوئر انیکس و Eidos Montreal به‌تازگی مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی سی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy را اعلام کرده بودند که در این اطلاعات، حجم ۱۵۰ گیگابایتی بازی بود که توجهات را به سمت خود جلب می‌کرد. این عدد که حتی با استانداردهای امروز هم حجم بسیار بالایی به نظر می‌رسد، مورد انتقاد تعدادی از افراد علاقه‌مند به تجربه‌ی این بازی ابرقهرمانی قرار گرفته بود. خوشبختانه به نظر می‌رسد که در نتیجه‌ی بهینه‌سازی تکمیلی و آماده شدن نسخه‌ی نهایی، حجم بازی نگهبانان کهکشان تا حدود نیمی از این میزان کاهش یافته است.

Eidos Montreal به‌عنوان توسعه‌دهنده این بازی ازطریق توییتر اعلام کرده که Guardians of the Galaxy در مراحل نهایی بهینه‌سازی قرار دارد و سایز اصلی آن در پلتفرم پی سی به حدود ۸۰ گیگابایت در زمان عرضه می‌رسد. این یعنی حدودا نصف حجمی که در اطلاعات سیستم مورد نیاز بازی اعلام شده بود. البته که ۸۰ گیگابایت هم حجم کمی برای این بازی محسوب نمی‌شود. اما حداقل هضم آن نسبت به عدد قبلی به مراتب ساده‌تر است.

شخصیت های بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy حدود یک هفته دیگر در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) منتشر می‌شود. این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به مطلب مربوطه، به سایر مشخصات سیستم مورد نیاز برای نسخه پی سی Marvel’s Guardians of the Galaxy نیز نگاهی داشته باشید. بر این اساس برای اجرای این بازی حداقل به یک کارت گرافیک GeForce GTX 1060، یک پردازنده Core i5-4460 و هشت گیگابایت حافظه رم احتیاج خواهید داشت.

قبلا به‌نظر می‌رسید که قرار است بازی دارای یک بخش چندنفره باشد ولی اخیرا تایید شد که این موضوع درست نیست و فقط شاهد بخش تک‌نفره خواهیم بود. همچنین مشخص شد تنها شخصیت قابل‌بازی در Marvel’s Guardians of the Galaxy، استارلرد (Star-Lord) خواهد بود. خیلی از طرفدارها انتظار نداشتند این اتفاق رخ دهد. چون ایده‌ی تغییر شخصیت قابل بازی بین نگهبانان کهکشان حداقل روی کاغذ آن‌چنان سخت و پیچیده به نظر نمی‌رسد. به‌ نظر می‌آید تصمیم‌گیری استودیو Eidos Montreal با این هدف انجام شده است که بازی گیمرها را کاملا در یک نقش و موقعیت‌های مشخص قرار بدهد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده