// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶

قابلیت اشتراک تصاویر و ویدیو‌ها در نسخه بتا اپلیکیشن پلی‌استیشن

به‌روزرسانی جدید نسخه بتا اپلیکیشن پلی‌استیشن در گوشی‌های همراه به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر و ویدیو‌های خود را به‌اشتراک بگذارند.

پلی استیشن در به‌روزرسانی نسخه بتا PlayStation App به کاربران امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌ها را ازطریق گوشی‌های همراه می‌دهد. نسخه بتا به کاربران امکان آپلود اسکرین‌شات‌ها و ویدیو‌های ضبط شده را می‌دهد که بعد از آپلود کاربران می‌توانند در نرم‌افزار پلی استیشن آن‌ها را مشاهده کنند و به‌اشتراک بگذارند. اما این به‌روزرسانی تنها برای کاربران گوشی‌های iOS منتشر شده و در آینده قرار است به‌روزرسانی به گوشی‌های اندرویدی نیز بیاید، همچنین نسخه به‌روزرسانی بتا فقط در کشور‌های ژاپن و کانادا قابل استفاده است.

قابلیت اشتراک گذاری نرم‌افزار پلی استیشن

درهرصورت سونی در حال آزمایش قابلیت جدید اپلیکیشن خود است، با فعال کردن این به‌روزرسانی ویدیو و تصاویر ذخیره شده در پلی استیشن 5 به‌شکل خودکار آپلود می‌شوند. تصاویر آپلود شده به مدت ۱۴ روز در فضای ابری باقی‌ میمانند و در این مدت کاربران می‌توانند ازطریق نرم‌افزار هر کاری که می‌خواهند با تصاویر و ویدیوهای آپلود شده انجام دهند و دانلود این تصاویر و ویدیوها روی گوشی همراه نیز جزء این موارد است. اما محدودیت‌هایی در ضبط ویدیو وجود دارد، ویدیوهای ضبط شده نباید از سه دقیقه بیشتر باشند.

همچنین ویدیوهای 4K آپلود نمی‌شوند. مدت زیادی می‌شود که اپ پلی استیشن تغییری به‌خود ندیده و این به‌روزرسانی به‌نظر قدمی مناسب برای اپلیکیشن پلی استیشن است. اگر آزمایش بتا برای نرم‌افزار پلی استیشن خوب پیش برود، احتمالا سونی به‌زودی نسخه کامل این به‌روزرسانی را منتشر می‌کند.

منتظر خواندن دید‌گاه‌های شما هستیم، می‌توانید نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده