نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷

نسخه نسل ۹ بازی The Witcher 3 رده بندی سنی شد

نسخه‌ی نسل جدید The Witcher 3: Wild Hunt – Game Of The Year Edition در وب‌سایت رده‌بندی سنی بازی‌ها در اروپا (PEGI) دیده شد.

به نظر می‌رسد که بالاخره درحال نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt هستیم. این بازی که گویا نسخه‌ی Game Of The Year Edition آن با پیشرفت‌های مختلف برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود، امروز در دیتابیس سایت رده‌بندی سنی PEGI دیده شده است. توضیحات کلی سایت PEGI (سیستم رده‌بندی سنی بازی‌ها در اروپا) برای این نسخه از ویچر 3 تفاوتی با محصول عرضه‌شده روی کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های نسل ۸ ندارد.

نسخه‌ی Game of the Year Edition بازی The Witcher 3: Wild Hunt شامل بسته‌های الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine می‌شود. بازی The Witcher 3: Wild Hunt یک اثر داستان‌محور و جهان-باز است که ماجراهای شخصیت گرالت از ریویا، شکارچی حرفه‌ای هیولاها را روایت می‌کند. یکی از دی‌ال‌سی‌های بازی گرالت را به سرزمین No Man’s Land می‌فرستد؛ جایی که او در آن برای دریافت جایزه‌ی بزرگ به شکار هیولای زیرزمینی خواهد رفت. بعد از آن به سرزمین‌های Toussaint می‌رویم که راز تاریکی را در ظاهر زیبای خود نهفته است.

رده بندی سنی The Witcher 3: Wild Hunt – Game Of The Year Edition برای کنسول های جدید

باتوجه‌به رده‌بندی سنی نسخه‌ی نسل ۹ بازی می‌توان انتظار داشت که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که The Witcher 3 روی کنسول PS5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به‌صورت یک آپدیت رایگان برای دارندگان نسخه‌های فعلی بازی منتشر خواهد شد. بنابراین می‌توانید همین الان به‌جای پرداخت هزینه‌ی نسخه جدید بازی، نسخه‌ی نسل هشتمی آن را با تخفیف‌های مختلفی که در فروشگاه‌های عرضه‌کننده برای آن در نظر گرفته شده، تهیه کنید.

اوایل امسال بود که سی‌دی پراجکت رد زمان تقریبی عرضه نسخه‌ی جدید بازی ویچر 3 را نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام کرد. آیا طی روزهای آتی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ بازی ویچر 3 خواهیم بود؟ نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع press-start
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده