نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۳

انتشار تصاویر کراس اور فورتنایت با فیلم Dune

ظاهرا اپیک گیمز درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد کراس‌اور در فورتنایت با فیلم جدید و علمی تخیلی Dune با بازی زندایا و تیموتی شالامی است.

HYPEX، یکی از دیتاماینرهای شناخته‌شده‌ی فورتنایت، تصاویری از چند اسکین جدید را منتشر کرد که براساس گزارش‌ها به‌زودی به بازی Fortnite می‌آیند؛ اسکین‌هایی که در این تصاویر دیده می‌شوند، به دو شخصیت کلیدی در فیلم Dune یعنی پل آتریدیز و چانی تعلق دارند که در این اثر علمی تخیلی توسط تیموتی شالامی و زندایا بازی می‌شوند. گلایدر Ornithopter، کلنگ جدید ساخته‌شده براساس شمشیر دوگانه‌ی پل و قلاب‌های Maker Hook نیز از دیگر آیتم‌هایی هستند که به بازی فورتنایت شرکت اپیک گیمز می‌آیند.

علاوه‌بر این تصویری از صفحه‌ی لودینگ بازی که شخصیت‌های فیلم Dune و تجهیزات آن‌ها را در بیابان‌های سیاره آراکیس نشان می‌دهد نیز منتشر شده است. این دو کاراکتر با لباس‌های جاذب رطوبت خود در مقابل یک گلایدر سقوط کرده ایستاده‌اند. در پس‌زمینه‌ی این تصویر نیز اسکین محبوب Fishstick را در نقش کرم‌های شنی غول‌پیکر فیلم Dune می‌بینیم.

آیتم های رویداد کراس اور فروتنایت با Dune

هنوز مشخص نیست که آیتم‌های مربوط‌به فیلم Dune دقیقا در چه تاریخی به بازی Fortnite خواهند رسید. اما احتمالاً نیاز نیست طرفدارهای این فیلم علمی تخیلی زیاد منتظر بمانند. به‌صورت معمول اطلاعاتی که ازطریق دیتاماینینگ فورتنایت منتشر می‌شوند، محتواهایی را نشان می‌دهند که فاصله‌ی زیادی تا قرارگیری در بازی ندارند. از طرفی باتوجه به اینکه فیلم Dune از چند هفته‌ی قبل وارد سینماها بسیاری از کشورها شده است و جمعه به شبکه HBO Max می‌رسد، قطعا می‌شود انتظار داشت که به‌زودی شاهد برگزاری این رویداد کراس‌اور باشیم.

طرفداران بازی بتل رویال Fortnite به برگزاری این قبیل رویدادهای سینمایی عادت دارند. در سال ۲۰۱۸ میلادی بود که اپیک با همکاری مارول و عوامل تولید فیلم Avengers: Infinity War، شخصیت تانوس را به بازی آورد. بعد از این اتفاق، مرتب شاهد برگزاری رویدادهای کراس‌اور بین فورتنایت و آثار سینمایی از قبیل فیلم X-Men و جنگ ستارگان تا بازی‌هایی مانند God of War بودیم. اسکین بتمنی که می‌خندد نیز جدیدترین آیتمی است که در ادامه‌ی همکاری اپیک و DC Comics به فورتنایت خواهد رسید. کوله‌پشتی Robin's Perch و صفحه‌ی لودینگ Dark Days از جمله محتواهای آن رویداد کراس‌اور هستند که قطعا طرفدارهای پروپاقرص کمیک‌های دی سی با آن‌ها آشنایی دارند.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده