// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶

نسخه نسل ۹ بازی Dying Light رده بندی سنی شد

بعد از تایید رسمی در دست ساخت بودن آپدیت نسل ۹ بازی Dying Light، حالا نسخه‌های جدید آن برای پلی استیشن 5 و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس رده‌بندی سنی شده‌اند.

نسخه‌ی نسل ۹ بازی Dying Light رده‌بندی سنی شد. بازی Dying Light 2 یکی از آثار مورد انتظار بسیاری از بازیکن‌ها محسوب می‌شود که اگر انتشار آن تأخیر نخورد، در اوایل سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. مدت‌زمان زیادی از آغاز ساخت این بازی می‌گذرد. اما در همین حین توسعه‌دهنده و ناشر آن یعنی شرکت Techland کار فوق‌العاده‌ای را در به‌روزرسانی و انتشار آپدیت برای بازی Dying Light، قسمت اول مجموعه انجام داده است. دایینگ لایت پس از انتشار، پشتیبانی پس از عرضه‌ی معرکه‌ای دریافت کرد و به نظر می‌رسد این استودیو برنامه‌های بیشتری نیز برای آن دارد.

چندی پیش تایید شد که استودیو تک لند مشغول کار روی پچ نسل نهم بازی Dying Light است. در فهرست رسمی سایت ESRB که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده کنید، اکنون درجه‌ی سنی نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 بازی Dying Light قابل مشاهده هستند. این همان فهرستی است که مدتی قبل، نسخه‌ی نینتندو سوییچ دایینگ لایت را رده‌بندی سنی کرد. حالا نسخه‌ی Platinum Edition این بازی برای کنسول سوییچ عرضه شده است. پس شاید زمان کوتاهی تا انتشار نسخه‌ی نسل ۹ بازی Dying Light برای کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت باقی مانده باشد.

بازی Dying Light هم‌اکنون روی پلی استیشن 4‌، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی هم در دسترس است. بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۲ (۱۵ بهمن ۱۴۰۰) برای نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده