// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰

تخفیف ۱۰ دلاری اپیک گیمز استور با عضویت در بخش خبری فروشگاه

کاربران کامپیوتر با عضویت در بخش خبری فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز می‌توانند کوپن تخفیف ۱۰ دلاری دریافت کنند.

معمولا فروشگاه اپیک گیمز با فرارسیدن رویدادهای مختلف، سراغ ارائه‌ی کوپن تخفیف به کاربرها می‌رود. این‌گونه گیمرها می‌توانند بازی‌های مدنظر خود را با هزینه‌ی کمتر خریداری کنند. حال فروشگاه اپیک گیمز یک کوپن تخفیف ۱۰ دلاری دیگر را برای کاربرهای خود درنظر گرفته است. اما این کوپن تخفیف بی‌دلیل دراختیار همه قرار داده نمی‌شود. برای کسب تخفیف ۱۰ دلاری جدید اپیک گیمز استور باید در بخش خبری فروشگاه عضو شوید.

برای انجام این کار هم تنها کافی است وارد بخش تنظیمات حساب کاربری شوید و از سمت چپ در شاخه‌ی Communication، گزینه‌ی مربوط‌به آن را فعال کنید. با انجام این کار اخبار مختلف حول عرضه‌ی بازی‌های جدید در اپیک گیمز استور یا تخفیف‌های گوناگون این فروشگاه دیجیتالی به ایمیل شما ارسال می‌شوند.

پس از فعال کردن گزینه‌ی دریافت ایمیل‌ها، یک ایمیل حاوی کوپن تخفیف به‌دست شما می‌رسد تا با وارد کردن آن بتوانید از تخفیف درنظر گرفته شده توسط اپیک گیمز برای خرید بازی‌ مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که امکان استفاده از کوپن ۱۰ دلاری ذکرشده برای تمامی بازی‌ها وجود ندارد و صرفا باید برای بازی‌هایی مورد استفاده قرار بگیرد که هم عرضه شده‌اند و هم قیمت آن‌ها ۱۵ دلار یا بیشتر است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده