// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۷

عذرخواهی مایکروسافت بابت سوتفاهم پیش آمده در مورد انتشار اخبار جدید از Fable

Xbox Game Studios Publishing بابت سوتفاهمی که روز گذشته به‌وجود آمده بود، عذرخواهی و اعلام کرد که منظور آن‌ها انتشار اخبار جدید از بازی Fable نبوده است.

در روز یک‌شنبه توییتر رسمی Xbox Game Studios Publishing پستی به‌اشتراک گذاشت که طرفداران تصور کردند که قرار است اخبار جدیدی از بازی Fable منتشر شود. ایکس‌ باکس گیم استودیوز پابلیشینگ در متن پست خود نوشته بود:‌ «فردا برای شروع چیزی خاص هیجان‌زده هستیم. فقط یک روز به‌ما فرصت دهید تا مرغ‌ها را آماده کنیم(ایموجی مرغ). دوست‌ داشتیم تا (چیز خاص را) Fable Anniversary نام‌گذاری کنیم، اما قبلا این نام استفاده شده است.»

اشاره به مرغ که در تمام بازی‌های فیبل وجود دارند و از اهمیت زیادی برای طرفداران این مجموعه برخوردار هستند و همچنین استفاده از کلمه فیبل، باعث شد بسیاری فکر کنند که قرار است از بازی جدید فیبل خبری منتشر شود. اما امروز صبح صفحه توییتر Xbox Game Studios Publishing در پستی جدید نوشت که یک سوءتفاهم پیش آمده است. در این پست نوشته شد: «به‌خاطر سوءتفاهم پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم. فردا اخبار بزرگی درمورد بازی یا بازی جدید استودیوی پلی‌گراند (فیبل) نداریم.»

بعد از حدس و گمان‌های بسیار درمورد سرنوشت بازی فیبل، مایکروسافت در ژوئیه سال ۲۰۲۰ رسما اعلام کرد که بازی جدید فیبل در دست ساخت است و برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه می‌شود. از آن پس دیگر خبر جدیدی از بازی فیبل منتشر نشد. مدتی می‌شود که استودیوی پلی‌گراند گیمز در حال استخدام نیرو برای کار روی یک بازی RPG است و در کل حدود ۲۰۰ نفر درحال حاضر روی بازی فیبل در استودیوی شهر رویال لیمینگتون اسپا پلی‌گراند گیمز کار می‌کنند.

خوردن پری توسط قورباغه در تریلر معرفی بازی Fable

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در ماه ژوئن در پادکست Dropped Frames اظهار کرد که کار روی بازی Fable خوب پیش می‌رود. فیل اسپنسر در صحبت‌های خود گفت: «تنها چیزی که در مورد بازی فیبل می‌توانم بگویم این است که باتوجه‌به کار‌های قبلی تیم‌توسعه و استودیوی پلی‌گراند، توقع از آن‌ها در بازی‌سازی بالا رفته است. پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 این موضوع را تایید می‌کند. فکر می‌کنم مردم باید اعتماد داشته باشند که گوین ریبرن، کارگردان استودیو و تیم‌توسعه تمرکزشان روی ساخت چیزی شگفت‌انگیز از یک IP است که همه می‌دانیم برای طرفداران ایکس باکس خیلی مهم است. بی‌صبرانه منتظر نمایش بیشتر هستیم، اما تیم‌توسعه شگفت‌انگیز هستند.»

براساس یافته‌های رسانه VGC، بازی‌سازهای با سابقه‌ای از استودیو‌های راک‌استدی، نینجا تئوری، گیرباکس و بایوور درحال کار روی بازی Fable هستند. آنا مگیل، نویسنده بازی Control به‌عنوان نویسنده ارشد به تیم‌توسعه فیبل 4 ملحق شد. مگیل به‌عنوان دستیار مارتین لنکستر، کارگردان بخش داستانی کار می‌کند. لنکستر قبلا در بازی Batman: Arkham Knight مسئولیت نمایشنامه‌نویس ارشد را برعهده داشت. ویل کندی به‌عنوان طراح مراحل در بازی GTA 5 و GTA Online کار کرده و درحال حاضر طراح ارشد بازی فیبل است.

هانتر رایت، مسئولیت طراح ارشد مراحل را برعهده دارد و درگذشته روی مجموعه Borderlands کار کرده است. همچنین براساس اطلاعات صفحه LinkedIn بیل گیز، کارگردان خلاق سه بازی اخیر Forza MotorSport، استودیوی Turn 10 در توسعه بازی Fable به پلی‌گراند کمک خواهد کرد. گیز نقش معمار طراحی را در بازی جدید فیبل دارد.

نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده