// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷

تریلر هنگام عرضه Call Of Duty: Vanguard و تایید بر تاریخ عرضه بازی

اکتیویژن در راستای نزدیک شدن به عرضه بازی Call of Duty: Vanguard، تریلر روز عرضه آن را به اشتراک گذاشته است.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان ماه (پنج نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. ازاین‌رو با نزدیک‌ شدن به زمان عرضه بازی، اکتیویژن (Activision) تریلر روز عرضه کالاف دیوتی: ونگارد را در دسترس قرار داده است.

تریلر روز عرضه بازی سه حالت کمپین، زامبی و بخش چندنفره بازی را نشان می‌دهد. اینکه ونگارد در زمان عرضه دارای ۲۰ نقشه برای حالت چندنفره است و بیشترین تعداد نقشه درمیان تمامی نسخه‌های کالاف دیوتی را به خود اختصاص داده است. ازطرفی حالت زامبی بازی توسط استودیو تری‌آرک توسعه داده شده و نوید یک بخش زامبی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده است.

دراین‌میان اشاره کنم که پس از عرضه COD: Vanguard، شاهد ادغام Call of Duty: Warzone با این بازی خواهیم بود و همچنین یک نقشه جدید به نام Pacific هم برای این بازی بتل رویال در دسترس قرار می‌گیرد. جدا از تریلر روز انتشار کالاف دیوتی ونگارد، زمان دقیق عرضه بازی هم مشخص شده است. علاقه‌مندان از ساعت ۷:۳۰ صبح روز ۱۴ آبان ماه می‌توانند مشغول تجربه Call of Duty: Vanguard شوند. البته اشاره کنم که زمان اعلام شده، مربوط‌به نسخه کنسولی بازی است، اما انتظار می‌رود که نسخه کامپیوتر هم در بازه زمانی مشابهی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

همچنین آهنگ روی تریلر هم مربوط‌به جک وایت از گروه The White Stripes می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی Call of Duty: Vanguard را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده