// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰

شایعه: ساخت دنباله و ریمستر Bloodborne توسط بلوپوینت گیمز

نیک بیکر، یکی از مؤسسین XboxEra، در پادکست اخیر XboxEra اعلام کرده که بلوپوینت گیمز در حال ریمستر کردن Bloodborne و ساخت دنباله آن است.

تقریبا یک سال است که شایعات و اخبار مختلفی از ریمستر بازی Bloodborne برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 منتشر شده و مدتی پیش بود که کولین موریاتی از رسانه Last Stand Media اعلام کرد که بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) نه‌تنها درحال کار روی ریمستر بلادبورن است، بلکه دنباله کامل این بازی هم توسط همین استودیو در دست توسعه است.

این در حالی است که به‌تازگی نیک بیکر، یکی از مؤسسین XboxEra، در جدیدترین قسمت از پادکست XboxEra، مدعی شده که بلوپوینت گیمز در حال کار روی ریمستر و ساخت دنباله Bloodborne است. همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که مراحل پورت بلادبورن روی کامپیوتر تقریبا تمام شده است. درگذشته نیک بیکر موارد مختلفی را حول پلی استیشن به درستی فاش کرده بود و دور از انتظار نیست که درآینده نزدیک، سونی تاریخ انتشار پورت پی سی Bloodborne را اعلام کند.

از آن‌جایی که بلوپوینت گیمز توسط سونی خریداری شده، ساخت دنباله بلادبورن آن‌چنان دور از ذهن نیست. این استودیو اعلام کرده بود که بازی بعدی آن‌ها یک بازسازی نیست و بازی جدیدی را در توسعه خواهند داد. این در حالی است که مدتی بعد از خریداری شدن استودیو، شایعه دیگری منتشر شد حول اینکه بلوپوینت گیمز یک پروژه ثانویه هم در دست ساخت دارد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که بلوپوینت گیمز درحال توسعه چه بازی جدیدی است و آیا شایعات حول نسخه جدید بلادبورن واقعیت دارد؟ نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده