// شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۵

در جریان رویداد DC Fandome تریلر جدید بازی Gotham Knights به نمایش درآمد

در جریان رویداد DC Fandome، تریلر جدیدی با محوریت محفل جغدها در بازی Gotham Knights به‌نمایش درآمد.

یکی از مواردی که کاربران و گیمرها از رویداد DC Fandome انتظار داشتند، انتشار تریلر جدید بازی Gofham Knights بود. آن هم زمانی‌که صفحه استیم بازی شب گذشته در فروشگاه استیم قرار گرفت.

حال در جریان رویداد DC Fandome، تریلر سینمایی و داستانی بازی Gotham Knights منتشر شد. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد گاتهامی هستیم که در آن جیم گوردون و بتمن کشته شده و پنگوئن و چندتن دیگر از شخصیت‌های شرور جهان بتمن در آن حکم‌رانی می‌کنند. دراین‌میان نایت واچ، رابین، زن گربه‌ای و دث‌استروک شخصیت‌هایی هستند که شما با آن‌ها سر و کار خواهید داشت.

نکته جالب ویدیو، نمایش بیشتر و بهتر محفل جغدها بود. موردی که محوریت اصلی داستان بازی است و بااین‌حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که درآینده چه محتویات داستانی از آن به‌نمایش گذاشته می‌شود. متاسفانه درانتهای تریلر تاریخ انتشار دقیق Gotham Knights اعلام نشد و تنها می‌دانیم که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

همچنین پس از نمایش تریلر، ویدیو پشت صحنه Gotham Knights هم نمایش داده شد که شاهد توضیحات سازنده حول الهام آن‌ها از کمیک‌های بتمن بودیم. در زیر می‌توانید تریلر داستانی Gotham Knights را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده