// جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۸

نمایش اعضای جوخه انتحار در تصویر جدید بازی Suicide Squad

در رویداد DC FanDome تصویر جدیدی از کاراکتر‌های بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد.

فردا رویداد DC FanDome از ساعت ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد که در آن بازی‌های Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice League نیز حضور خواهند داشت. اخیرا تصاویر زیادی از دو بازی منتشر شده و حالا در جدیدترین اخبار بازی، تصویر جدیدی از بازی Suicide Squad منتشر شده است. سفتون هیل، کارگردان خلاق بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در توییتر شخصی خود یک تصویر in-game از اعضای جوخه انتحار منتشر کرد که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

از راست به چپ هارلی کویین، کینگ شارک، بومرنگ و ددشات

در این تصویر شاهد حضور هارلی کویین، کینگ شارک، بومرنگ و ددشات هستیم. همچنین به‌نظر می‌رسد که فردا باید منتظر نمایش گیم‌پلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League باشیم. تنها اطلاعاتی که تاکنون درمورد گیم‌پلی بازی منتشر شده، شوتر سوم شخص بودن این بازی است که در دنیای جهان باز آن می‌توان بین اعضای جوخه انتحار شخصیت بازیکن را تغییر داد. کنترل دیگر اعضای گروه برعهده هوش مصنوعی بازی است.

همچنین دوستانتان نیز می‌توانند به‌صورت Co-Op دیگر اعضا را کنترل کنند. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League داستان تهاجم برینیاک به زمین را روایت می‌کند که حتی کنترل ذهن لیگ عدالت توسط Brainiac را به‌دست گرفته و حالا این وظیفه اعضای گروه جوخه انتحار است که با ابرقهرمان‌هایی مانند سوپرمن مبارزه کنند تا زمین را نجات دهند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است در سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود.

نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده