// جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

پشتیبانی از DLSS در آپدیت نسخه پی سی بازی Deathloop

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای بازی Deathloop منتشر شده و درجریان آن شاهد اضافه شدن ویژگی‌های مختلف به نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 بازی هستیم.

Deathloop را می‌توان یکی از بازی‌های متفاوت چندسال اخیر دانست که استودیو آرکین (Arkane Studio)، سازنده بازی، توانست به‌واسطه‌ی آن تجربیات جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد.

حال به‌تازگی استودیو آرکین به‌روزرسانی جدیدی را برای این بازی منتشر کرده است. به‌روزرسانی مورد نظر که روی پلی استیشن 5 پنج گیگابایت و روی پی سی ۱۱ گیگابایت حجم دارد، ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده و مشکلات گزارش شده Deathloop را هم رفع کرده است.

کاربران پی سی می‌توانند به‌واسطه‌ی اضافه شدن پشتیبانی از DLSS شرکت انویدیا، در رزولوشن‌های بالاتر از 1080p نرخ فریم بهتری را دریافت کنند. همچنین بعضی از مشکلاتی که در حرکت دوربین بازی وجود داشت، با این آپدیت به‌صورت کامل رفع شده‌ است.

کاربران پلی استیشن 5، می‌توانند از ویژگی HDR استفاده کرده و آپدیت ذکر شده بهبودهایی را روی عملکرد و پایداری بازی انجام داده است. دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به بهتر شدن کیفیت صدا و لرزش کنترلر دوال‌سنس، رفع مشکل مربوط‌به واکنش نشان دادن الکسیس دورسی و همچنین رفع باگ آزاد شدن تروفی‌های کولت، درحالی‌که با جولیانا بازی را تجربه می‌کردید، اشاره کرد.

کاربران با مراجعه به وبسایت بتسدا می‌توانند توضیحات کامل به‌روزرسانی بازی Deathloop را مطالعه کنند. همچنین نظر خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Deathloop توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Deathloop خود نوشته است:

دث‌لوپ از قدرت داستانی سری بازی Dishonored بهره نمی‌برد و بخش آنلاین آن فراموش‌شدنی است. اما ارزش‌گذاری این محصول خاص استودیو آرکین براساس چنین جزئیاتی مانند تمرکز روی سیستم هدایت اتومبیل موقع بررسی یک شوتر اول‌شخص خطی به نظر می‌آید. بازی Deathloop آن کارهایی را که می‌خواهد، به شکل عالی انجام می‌دهد. آزادی عمل فراوان و مثال‌زدنی بازیکن با پیشرفت‌های جذاب و قدم به قدم قدرت‌ها و سلاح‌ها کاری می‌کند که محصول مورد بحث در بهترین ساعات خود بتواند تازه، سرگرم‌کننده و جذاب باشد؛ البته برای مخاطبی که به پایه‌واساس گیم‌پلی آن علاقه دارد. این وسط مواردی همچون فراز و فرود عملکرد هوش مصنوعی و تکراری شدن برخی از چالش‌های خط داستانی اصلی بازی طی ساعات پایانی کاری کرده‌اند که دث‌لوپ خالص از ایراد نماند. با همه‌ی این‌ها اگر می‌خواهید در اصل خلاقیت خود به‌عنوان یک گیمر را به چالش بکشید، بازی Deathloop به یادتان می‌آورد که چرا آرکین را دوست داریم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده