// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹

حالت Hazard Zone بازی Battlefield 2042 با انتشار یک تریلر معرفی شد

به‌تازگی تریلر معرفی حالت Hazard Zone بازی Battlefield 2042 در دسترس قرار گرفت که نوید نبردهای گروهی هیجان‌انگیزی را می‌دهد.

دیروز بود که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی Battlefield 2042 اعلام کرد که ۲۲ مهر ماه از حالت Hazard Zone این بازی رونمایی خواهد کرد. این در حالی است که بعد از ظهر با انتشار یک تریلر هیجان انگیز، حالت Hazard Zone بازی بتلفیلد 2042 معرفی شد.

در جریان تریلر منتشر شده، شاهد تیم‌هایی هستیم که در یک نقشه وسیع قرار گرفته و برای پیدا کردن و استخراج درایوهای دیتا تلاش می‌کنند. در انتها هر تیمی که بتواند بیشترین امتیاز را تا قبل از نابودی محیط توسط طوفان تعبیه شده، کسب کند. همچنین مشخص شده که حالت هازارد زون برای پلتفرم‌های نسل هشتمی تا سقف ۲۴ بازیکن را پشتیبانی می‌کند و برای پلتفرم‌های نسل نهمی و کامپیوتر، شاهد پشتیبانی تا سقف ۳۲ بازیکن هستیم.

دراین‌میان اشاره کنم که گروه‌های مشخصی که هوش‌مصنوعی هدایت آن‌ها را برعهده دارد، از پایگاه‌هایی که درایو دیتاها در آن‌ها قرار گرفته، نگهبانی می‌دهند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از رونمایی حالت Hazard Zone بازی Battlefield 2042 را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۲۸ آبان ماه (۱۹ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده