// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵

سازنده Gears Tactics در حال ساخت یک بازی علمی تخیلی جدید

استودیوی Splash Damage، سازنده‌ی بازی Gears Tactics به‌تازگی اعلام کرده که مشغول ساخت یک بازی جدید است که در یک دنیای علمی‌-تخیلی اورجینال جریان دارد.

چندوقتی می‌شود که نام استودیوی Splash Damage بیشتر از قبل در اخبار دنیای بازی مطرح می‌شود. آن‌ها در اردیبهشت‌ماه سال گذشته بازی Gears Tactics را روانه‌ی بازار کردند که هم تنواست نمرات بسیاری خوبی را از منتقدین دریافت کند و هم با استقبال بازیکنان مواجه شد. مدت کمی پس از عرضه‌ی این بازی نیز خبر رسید Leyou، شرکت مادر اسپلش دمج توسط ابرشرکت چینی تنسنت خریداری شده است. حال این استودیوی بریتانیایی به‌تازگی اعلام کرده است که مشغول توسعه‌ی پروژه‌ی بعدی خود است.

Splash Damage با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی خود تایید کرده است که در حال حاضر روی بازی جدیدی کار می‌کند که در یک دنیای علمی‌-تخیلی اورجینال و غیراقتباسی جریان دارد. این استودیو قبلا نیز در ساخت بازی‌های علمی تخیلی شناخته‌شده‌ای دست داشته و برای مثال به ساخت نسخه‌هایی از مجموعه‌های هیلو، Wolfenstein و Gears of War کمک کرده است. باتوجه‌به این موضوع، به‌نظر می‌رسد که آن‌ها شناخت خوبی از این سبک به‌دست آورده‌اند و حالا که می‌خواهند بازی علمی-تخیلی خود را بسازند، تجربه‌شان در این زمینه قطعا به کمک‌شان خواهد آمد. همچنین از بین بازی‌هایی که به‌طور کامل توسط اسپلش دمیج ساخته شده است، می‌توان به Brink ،Outcasters و Dirty Bomb اشاره کرد.

اولین تصویر از بازی علمی-تخیلی جدید استودیو Splash Damage

به‌نظر می‌رسد که Splash Damage در ساخت بازی جدید خود به مرحله‌ای رسیده است که نیازمند جذب نیرو است؛ چراکه آن‌ها علاوه‌بر اعلام خبر ساخت این بازی، چند آگهی‌ استخدامی نیز برای سمت‌های مختلف منتشر کرده‌اند. عکس بالا نیز ضمن اعلام اینکه استودیو در حال جذب نیرو است، اولین تصویر مفهومی را از بازی در دست ساخت آن‌ها نشان می‌دهد. البته باتوجه‌به اینکه حتی نام این بازی هم هنوز اعلام نشده است، توسعه‌ی آن احتمالا هنوز در مراحل اولیه به سر می‌برد و ممکن است تا چندوقت خبری از این بازی جدید نشنویم.

علاوه‌براین، اسپلش دمیج در اوایل سال ۲۰۲۰ گفته بود که مشغول ساخت یک بازی انحصاری برای پلتفرم گوگل استیدیا است. بااین‌حال، این استودیو از آن زمان تاکنون خبر جدیدی از این بازی منتشر نکرده است و این احتمال وجود دارد که آن‌ها پروژه‌ی ساخت آن را لغو کرده باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده