نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

Senuas Saga: Hellblade 2 شاید در مراسم گیم اواردز امسال نمایش داشته باشد

یکی دیگر از افشاگران صنعت بازی ادعا کرده است که بازی Hellblade 2 احتمالاً در مراسم The Game Awards پیش‌رو به نمایش گذاشته شود.

در گزارش اخیر «ویندوز سنترال» که جزئیات جدیدی از بازی Avowed استودیوی آبسیدین اینترتینمنت را در دسترس قرار داد، جِز کوردن، یکی از نویسندگان این رسانه، کمی هم در مورد نمایش احتمالی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال ۲۰۲۱ صحبت کرده است. این نویسنده اظهار داشت که بازی Hellblade 2 احتمالاً در مراسم The Game Awards امسال به نمایش گذاشته شود و نهایتاً طرفداران بتوانند اطلاعات بیشتری از آن کسب کنند.

براساس اعلام منابع جز کوردن، شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ بخش‌های بیشتری از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیوی نینجا تئوری را در معرض نمایش قرار دهد که درحال‌حاضر گیم اواردز تنها مراسم باقیمانده برای انجام این کار است. بااین‌حال، جز کوردن در صحبت‌های خود از قطعی نبودن این مورد سخن به میان می‌آورد؛ بنابراین بهتر است که طرفداران تا زمان انتشار اطلاعات موثق انتظارات خود را زیاد بالا نبرند.

جز کوردن در این‌باره اذعان داشت: «من اخیراً در پادکست خود به این موضوع اشاره کردم که شرط می‌بندم در مراسم گیم اواردز امسال شاهد نمایش بازی Hellblade 2، دیگر اثر انحصاری ایکس باکس باشیم؛ زیرا عملاً شنیدم که نمایش بیشتر بازی پیش از پایان سال جاری در برنامه‌ی آن‌ها بود. شاید بتوانیم تا پایان سال ۲۰۲۱ با یک تیر دو نشان بزنیم و شاهد نمایشی از بازی Avowed نیز باشیم، اما احتمالاً هنوز برای اظهار نظر در این‌باره خیلی زود است».  

این موضوع اندکی پس از ادعای جف گراب، خبرنگار صنعت بازی‌های ویدیویی مطرح شد که به مورد مشابهی اشاره داشت و براین‌اساس نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در گیم اواردز سال ۲۰۱۹ معرفی شد؛ بنابراین منطقی است که مایکروسافت بخواهد از همان مراسم برای انتشار اطلاعات بیشتری از بازی استفاده کند. از سوی دیگر، شایعه‌ای مبنی‌بر کار پلی استیشن روی یک بازسازی بزرگ برای معرفی در ماه دسامبر ۲۰۲۱ (آذر-دی) شنیده می‌شود که اخیراً مورد توجه طرفداران قرار گرفته است و اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده