// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

فروش قابل توجه بازی It Takes Two

It Takes Two، بازی داستان محور و Co-Op استودیوی Hazelight توانست با فروش ۳ میلیون نسخه به موفقیت جدیدی دست پیدا کند.

بازی It Takes Two حتی قبل انتشار هم مشخص بود که یک بازی موفق خواهد بود، اما کسی انتظار نداشت که به این اندازه بازی خوب و سرگرم کننده‌ای باشد. به‌همان اندازه که بازی It Takes Two در جلب نظر منتقدان موفق بود، در زمینه تجاری نیز توانست به دستاورد خوبی برسد. بازی It Takes Two به‌راحتی می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های امسال باشد.

بازی It Takes Two توانست در ماه اول یک میلیون نسخه فروش داشته باشد. این رقم بعد از ۶ ماه به ۲ میلیون نسخه رسید و حالا بازی It Takes Two با فروش ۳ میلیون نسخه در تمام پلتفرم‌ها به موفقیت جدیدی دست پیدا کرده است. استودیوی Hazelight در صفحه توییتر این خبر را منتشر کرد و گفت که موفقیت این بازی نشان می‌دهد که بازی‌های Co-Op طرفداران زیادی دارند و «آمده‌اند که بمانند.» شاید پست استودیوی Hazelight اشاره‌ای به بازی جدید این استودیو داشته باشد.

متن پست استودیوی Hazelight به این شکل است:

سه. میلیون. نسخه. فروخته شد. It Takes Two. تصور اینکه مردم زیادی از بازی ما لذت بردند، واقعا حس خوب و دلگرم کننده‌ای دارد. شما کمک کردید که یک پیام واضح بفرستیم. بازی‌های Co-Op آمده‌اند که بمانند.

بازیIt Takes Two برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایک باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شده است.

نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده