نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

معرفی سیستم ضد تقلب جدید برای Call of Duty

اکتیویژن در سایت رسمی خود از یک سیستم ضد تقلب جدید به نام Ricochet رونمایی کرده که قرار است همزمان با بازی Vanguard منتشر شود.

داریم به تاریخ انتشار بازی Vanguard نزدیک می‌شویم که قرار است در ماه نوامبر عرضه شود. این بازی مربوط‌به جنگ جهانی دوم و در حال طی کردن مراحل بازاریابی خود است و طبق برنامه به‌زودی از بخش Zombies آن رونمایی می‌شود. یکی از عواملی که لذت تجربه بازی‌های آنلاین چندنفره و به‌خصوص شوتر اول شخص را به‌شدت کم می‌کند حضور افراد متقلب و هکر است. حالا اکتیویژن برای مقابله با این موضوع از یک سیستم ضد تقلب جدید مربوط‌به بخش چندنفره بازی‌های کالاف دیوتی رونمایی کرده است.

سایت رسمی اکتیویژن اعلامیه را منتشر کرده است مبنی‌بر اینکه قرار است در آینده سیستم ضد تقلب جدیدی با نام Ricochet روی بازی‌ها اعمال شود. تاریخ انتشار سیستم Ricochet با روز عرضه‌ی بازی Vanguard یکسان خواهد بود، ولی استفاده از تمام امکانات و پتانسیال نهایی آن هم‌زمان با آپدیت Pacific بازی Call of Duty Warzone رخ خواهد داد. در حقیقت سیستم Ricochet یک درایور در سطح کدهای kernel است که نرم‌افزارهای فعال را مانیتور خواهد کرد تا بتواند جلوی بدافزارها و افراد متقلب را بگیرد.

البته این درایور همیشه فعال نیست و مثلا وقتی Warzone باز شود به‌کار می‌افتد. در حقیقت بعد از عرضه Ricochet این سیستم یکی از موارد لازم و اجباری برای تجربه Warzone خواهد بود. فعلا Ricochet منحصر به کاربران پی سی است ولی طبق گفته‌های اکتیویژن این سیستم تجربه‌ی بهتری برای کاربران کنسول‌ها هم که به‌صورت cross-play بازی می‌کنند به ارمغان خواهد آورد.

قرار است بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای اکثر پلتفرم‌ها عرضه شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده