// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹

ارائه مدل جدید SSD 980 Pro سامسونگ برای کنسول PS5

سامسونگ برای راحت‌تر کردن کار نصب حافظه جانبی مدل جدید SSD 980 Pro را همراه‌با هیت‌سینک عرضه می‌کند.

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای ارتقاء حافظه پلی استیشن 5، SSD 980 پرو سامسونگ است. اما در حال حاضر این SSD بدون هیت‌سینک (گرماگیر) به‌فروش می‌رسد که بدین ترتیب برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد SSD و پلی استیشن 5، باید به‌صورت جداگانه هیت‌سینک تهیه کنید. درکل نمی‌توان گفت که خرید و نصب هیت‌سینک کار دشواری است اما برای کسانی که دوست ندارند با کنسول خود مثل پی‌سی رفتار کند، این کار کمی دلهره‌آور خواهد بود.

اگر شما هم جزء دسته دوم هستید که ترجیح می‌دهید یک SSD‌ تهیه کنید که آماده نصب باشد، سامسونگ قصد دارد تا مدل جدید SSD 980 پرو را به‌همراه هیت‌سینک عرضه کند. SSD 980 پرو توانایی خواندن با سرعت ۷۰۰۰ مگابایت‌برثانیه دارد و سرعت نوشتن آن به ۵۱۰۰ مگابایت‌برثانیه می‌رسد. این به‌معنای این است که SSD 980 پرو حداقل نیازی که سونی برای حافظه جانبی مشخص کرده، به‌راحتی پاسخگو است.

مدل همراه‌با هیت‌سینک SSD 980 Pro سامسونگ در ۲۹ اکتبر (۷ آبان) امسال عرضه می‌شود. نسخه یک ترابایتی مدل SSD 980 پرو ۲۵۰ دلار قیمت دارد. اگر به‌نظرتان یک ترابایت برای پلی استیشن 5 کافی نیست، می‌توانید نسخه دو ترابایتی این SSD را با قیمت ۴۵۰ دلار خریداری کنید. قیمت SSD مذکور را چطور ارزیابی می‌کنید؟


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده