// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

اعتراف اپیک گیمز به الهام از Among Us برای حالت Imposter فورتنایت

Epic Games تایید کرد که برای ساخت حالت Imposters بازی Fortnite از بازی Among Us الهام گرفته است.

توییتر اپیک گیمز در پستی تایید کرد که حالت Imposters بازی فورتنایت از بازی Among Us الهام گرفته است. در این پست به قابلیت جدید در حالت Imposters اشاره شد. از این پس در مسابقات بازیکنان خودشان می‌توانند نقش فریبکار یا مامور را انتخاب کنند. در به‌روزرسانی v18.20 همچنین پلی لیست با قابلیت گفتگوی صوتی برای حالت Imposters به بازی فورتنایت اضافه شد.

اپیک گیمز در توییت خود گفت حالت Imposters «از بازی محبوب Among Us الهام گرفته». همچنین اپیک گیمز به علاقه خود برای کار با استودیوی InnerSloth روی چیزی «سرگرم کننده» صحبت کرد.

در حالت Imposters بازی فورتنایت بازیکنان باید با یکدیگر همکاری کنند تا دیگر بازیکنان را حذف کنند یا دروغگوها را پیدا کنند. تمام کسانی که این بازی را تجربه کرده‌اند، متوجه شباهت زیاد این حالت به بازی Among Us شدند.

دانلود از آپارات

زمانی‌که حالت Imposters برای بازی فورتنایت منتشر شد، اپیک گیمز تایید نکرد که این حالت از بازی Among Us الهام گرفته است. اما شباهت بین این دو کاملا مشخص بود، حتی سازندگان بازی Among Us نیز به این موضوع اشاره کردند.

ویکتوریا تران، مدیر بخش انجمن استودیوی InnerSloth در ماه اوت گفته بود درحالی‌که استودیوی InnerSloth دوست داشت تا با اپیک گیمز روی حالت Imposters کار کند، اما این اتفاق نیفتاده است.

ظاهرا با تایید اپیک گیمز از منشا الهام برای حالت Imposters، شرکت اپیک گیمز با استودیوی InnerSloth شروع به‌همکاری کند.

صحبت‌های توییتر فورتنایت و امانگ آس

نظر شما درمورد صحبت‌های اپیک گیمز با سازندگان بازی Among Us چیست؟ در قسمت دیدگاه‌ها منظر نظرات شما هستیم.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده