// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰

احتمال عرضه نسخه فیزیکی برای ریمستر سه گانه GTA

بنابر شایعات منتشر شده، نسخه فیزیکی بازی GTA: The Trilogy - The Definitive Edition تا انتهای پاییز عرضه می‌شود.

نشریه خبری لهستانی PPE به‌تازگی مدعی شده است که کالکشن موردانتظار Grand Theft Auto-The Trilogy-Definitive Edition که به‌تازگی معرفی شده است، در تاریخ ۱۶ آذر ماه سال جاری به‌صورت فیزیکی عرضه می‌شود. این اخبار که توسط VGC ترجمه و گزارش شده است، بیان می‌کند که این اطلاعات از برخی خرده‌فروش‌ها به دست رسیده است.

همچنین گفته شده است که تنها نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۶ آذر ماه عرضه می‌شوند و انتشار نسخه‌های نسل نهم این بازی به سال آینده میلادی انتقال خواهند شد. در این گزارش به نسخه پی ‌سی اشاره نشده است که البته چندان عجیب نیست؛ زیرا اکثر بازی‌ها نسخه‌های فیزیکی روی این پلتفرم ندارند. همان‌طور که قبلاً توسط تام هندرسون، ایسنایدر و خبرنگار صنعت بازی‌های ویدیویی گزارش شده بود ممکن است نسخه دیجیتالی این بازی در ماه نوامبر منتشر شود.

همچنین به‌تازگی طبق شایعات منتشر شده از خرده فروشان، گمانه زنی می‌شود که قیمت این بازی برای پلتفرم‌های نسل فعلی یعنی نسخه‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس این بازی ۷۰ دلار خواهد بود. باتوجه‌به اینکه این مجموعه فقط یک نسخه ترکیبی بهبود یافته از سه بازی قدیمی و محبوب مجموعه‌ی GTA است که در حال حاضر چندین دهه از عمر آن‌ها می‌گذرد‌، ممکن است این قیمت گذاری برای طرفداران چندان مناسب نباشد. راک استار همچنین بازی‌های اصلی این مجموعه را از تمامی فروشگاه‌های پی سی حذف می‌کند که به نظر می‌رسد این وضعیت را جنجالی‌تر بکند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده