// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳

فروش چشمگیر بازی Alan Wake Remastered روی کنسول‌های پلی استیشن

نسخه‌‌ی ریمستر بازی Alan Wake در فهرست ۵ بازی پر فروش این هفته بریتانیا قرار گرفته است و درصد زیادی از بازیکنان این بازی را برای پلی استیشن خریداری کرده‌‌اند.

بازی Alan Wake Remastered از استودیو رمدی هرگز به اندازه بازی FIFA یا Call of Duty پر فروش نخواهد بود اما طی آخرین اخبار این بازی توانسته است جز بازی ۵ برتر در All Format Chart انگلستان قرار بگیرد که در حد خودش موفقیت آمیز است.

کریستوفر درینگ از وبسایت GamesIndustry در توییتر خود اعلام کرده است که نسخه‌ی ریمستر بازی آلن ویک نه‌تنها موفق به دستیابی به فهرست ۵ بازی برتر انگلیس شده است بلکه ۸۴ درصد از فروش نسخه‌های این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن بوده است. این اتفاق بسیار جالب است زیرا این بازی پیش از این فقط روی کنسول‌های ایکس باکس 360 در دسترس بوده است.

بازی Alan Wake Remastered هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شده است. این نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی علاوه‌بر بهبودهای گرافیکی، شامل دو بسته‌ی الحاقی Signal و The Writer نیز می‌شود و همچنین ایستراگی مربوط‌به بازی Control را نیز می‌توان در این بازی پیدا کرد.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده