// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰

استقبال کاربران از بازی رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز

تنها در ۲۴ ساعت، بیش از ۴ میلیون نفر به‌طور رایگان بازی PC Building Simulator از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کردند.

بازی PC Building Simulator که معمولا ۲۰ دلار قیمت دارد، به جمع بازی‌های رایگان هفتگی فروشگاه اپیک گیمز پیوست. از تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به مدت یک هفته فرصت دارید تا بازی PC Building Simulator را دانلود کنید.

بعد از تنها ۲۴ ساعت در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) اپیک گیمز در توییتر اعلام کرد که بازی PC Building Simulator توسط ۴ میلیون بازیکن دریافت شده است و به مناسبت این دستاورد DLCهای بازی PC Building Simulator در فروشگاه اپیک گیمز تخفیف ۱۰ و ۵۰ درصدی خوردند.

تخفیف DLC های بازی PC Building Sim

رایگان شدن بازی PC Building Simulator هدیه بسیار جالبی از طرف اپیک گیمز است. بازی PC Building Simulator توسط یک توسعه‌دهنده رومانی به نام کیس کلادیو ساخته شده و ناشر آن The Irregular Corporation است. بازی PC Building Simulator همان‌طورکه از نامش پیداست، به بازیکنان فرصت تجربه ساخت و اسمبل کردن پی‌سی را می‌دهد. بازیکنان در این بازی می‌توانند استودیو خود را گسترش دهند و کامپیوتر مشتری‌ها را تعمیر کنند. بازی PC Building Simulator شامل بیش از هزار نوع قطعات از سازنده‌گانی مانند AMD، انویدیا و ایسوس می‌شود و در حالت Free Build بازیکنان می‌توانند از تمام این قطعات برای جمع کردن پی‌سی دلخواه خود استفاده کنند. محبوبیت بازی PC Building Simulator از امتیاز‌های این بازی در استیم نیز مشخص است.

طی دادگاه اپیک گیمز و اپل مشخص شد که اپیک گیمز برای رقابت با استیم مبالغ بسیار بالایی برای بازی‌های رایگان و انحصار بازی‌ها پرداخت می‌کند. فروشگاه اپیک گیمز هر هفته بازی‌هایی را به‌طور رایگان دراختیار کاربران قرار می‌دهد، همچنین از شروع کار این فروشگاه در دسامبر سال ۲۰۱۸ تاکنون بازی‌های زیادی به‌طور انحصاری در این فروشگاه منتشر شده‌اند. اخیرا نیز مشخص شد که اپیک گیمز در ۹ ماه اول آغاز کار فروشگاه‌ خود برای انتشار رایگان بازی‌ها چه مبلغی پرداخت کرده است.

سیمون کارلس، بنیانگذار رسانه GameDiscover تصویری در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است. این فهرست تمام بازی‌های رایگانی را که اپیک گیمز در مدت ۹ ماه منتهی به سپتامبر ۲۰۱۹ عرضه کرده، نشان می‌دهد.

فهرست بازی‌هایی که اپیک گیمز رایگان منتشر کرد

آیا بازی PC Building Simulator را از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده