// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳

بالا رفتن احتمال ساخت ریمیک بازی Metal Gear Solid 3

صفحه LinkedIn یکی از کارکنان سابق استودیوی Virtous، به بازسازی یک بازی AAA توسط این استودیو اشاره می‌کند و بسیاری احتمال می‌دهند که این پروژه ریمیک متال گیر سالید ۳ است.

اخیرا شایعاتی منتشر شد که شرکت کونامی قصد بازسازی بازی‌های بزرگ خود را دارد. طبق یکی از این شایعات استودیوی Virtous که در زمینه پورت بازی‌ها تخصص دارد، درحال توسعه بازسازی بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater است. اما حالا خبر‌های جدیدی منتشر شده است که به این شایعات قدرت می‌دهند.

براساس یافته‌های FaizShaikh7681 در توییتر، صفحه یکی از کارکنان سابق استودیوی Virtous به ساخت بازسازی یک بازی AAA توسط این استودیو اشاره می‌کند. ژیانگ لی، مهندس ارشد نرم‌افزار که تا ژوئن سال ۲۰۱۹ در استودیوی Virtous کار می‌کرد، در صفحه LinkedIn خود به کار روی بازسازی یک بازی AAA در استودیوی Virtous اشاره کرده است. با اینکه اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه وجود ندارد اما به پشتیبانی از 4K روی تمام پلتفرم‌ها اشاره شده است.

گزارش‌های قبلی گفته بودند که شرکت کونامی قصد دارد در سال ۲۰۲۲ پروژه‌های بازسازی خود را معرفی کند. در این گزارش‌ها به ساخت بازی جدید Castlevania توسط خود کونامی و ساخت پروژه Silent Hill اشاره شده است. درنهایت تا سال ۲۰۲۲ چیزی نمانده و به‌زودی مشخص می‌شود که استودیوی Virtous روی چه پروژه‌ای کار می‌کند. اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بازی بعدی این استودیو بازسازی بازی Metal Gear Solid 3 خواهد بود و طرفداران سری Metal Gear دلیلی برای امیدوار بودن دارند.

نظر شما درمورد بازسازی بازی Metal Gear Solid 3 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده