// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰

وعده کونامی برای رفع مشکلات بازی فوتبالی eFootball

کونامی اعلام کرده است که تا چند هفته دیگر آپدیت جدیدی را برای eFootball منتشر خواهد کرد که مشکلات اعلام‌شده از طرف بازیکنان را رفع می‌کند.

کونامی اخیرا بازی eFootball را منتشر کرد که به‌نوعی دنباله‌ی مجموعه‌ی PES محسوب می‌شود. این بازی Free-to-Play اما به‌خاطر باگ‌های فراوان، مشکلات متعدد در زمینه‌ی گیم‌پلی و انیمیشن‌های عجیب‌و‌غریب، به هیچ وجه مورد استقبال بازیکنان و رسانه‌ها قرار نگرفت. این بازی حتی در حال حاضر درمیان بدترین بازی‌های استیم از نظر رضایت کاربران قرار دارد. انتقادها به eFootball به‌حدی گسترده بود که کونامی را مجبور به عذرخواهی کرد. این شرکت ژاپنی حالا با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که آپدیت جدیدی را برای بازی تدارک دیده است و آن را به‌زودی منتشر می‌کند.

در بیانیه‌ی جدید کونامی آمده است که آپدیت 0.9.1 بازی eFootball قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شود و هدف آن رفع تمام مشکلاتی است که بازیکنان از زمان انتشار بازی گزارش کرده‌اند. کونامی همچنین قول می‌دهد براساس بازخوردی که در آینده از بازیکنان دریافت می‌کند، همچنان به بهبود eFootball ادامه دهد. البته به‌نظر می‌رسد که درصد زیادی از بازیکنان و طرفداران PES آن‌قدر از eFootball ناامید شده‌‌اند که دیگر علاقه‌ای به تجربه‌ی دوباره‌ی بازی و ارسال بازخورد ندارند.

نیمار در تریلر گیم پلی eFootball

PES را می‌توان یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های کونامی دانست و این شرکت با عرضه‌ی eFootball می‌خواست دست به نوسازی این مجموعه بزند. بااین‌حال، این‌طور که از شواهد برمی‌آیند، کونامی در این راه ناموفق بوده است. البته این موضوع باعث نمی‌شود که آن‌ها به احیا و نوسازی مجموعه‌های دیگر خود فکر نکنند.

طبق گزارش‌ اخیر وب‌سایت VGC، کونامی قصد دارد دو مجموعه‌ی Metal Gear Solid و Castlevania را احیا کند. در این گزارش به‌طور ‌خاص عنوان می‌شود که کونامی احتمالا مشغول ساخت نسخه‌ی ریمیک Metal Gear Solid 3 و یک بازی کسلوینیا جدید است. این در حالی است که براساس شایعه‌ای تازه، هیدئو کوجیما و استودیو‌اش مشغول ساخت نسخه‌ی جدید Silent Hill هستند و اینکه بودجه‌ی ساخت این بازی توسط سونی تأمین می‌شود. البته از طرفی گزارش شده که کونامی نیز در حال ساخت یک سایلنت هیل جدید است. درکل فعلا به‌طور دقیق نمی‌دانیم که چند بازی سایلنت هیل در دست توسعه قرار دارند و کدام استودیوها در ساخت آن‌ها دخیل هستند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی eFootball چیست؟ آیا به آینده‌ی این بازی امیدوارید یا فکر می‌کنید دیگر امیدی به آن نیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده