// شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰

ایکس باکس کلاود هم‌اکنون روی سخت افزار ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود

شرکت مایکروسافت به‌تازگی خبر داد که سرویس Xbox Cloud Gaming از سخت‌افزار ایکس باکس سری ایکس استفاده می‌کند.

در خبری که رسانه The Verge منتشر کرد، شرکت مایکروسافت به‌تازگی به‌روزرسانی سرویس ایکس باکس کلاود گیمینگ را به‌اتمام رسانده است و کاربران این سرویس می‌توانند بازی‌ها را با نرخ فریم بالاتر و مدت لودینگ کوتاه‌تر تجربه کنند.

البته سرویس Xbox Cloud Gaming به‌طور کامل از سخت‌افزار ایکس باکس سری ایکس استفاده نمی‌کند و هنوز استریم با رزولوشن 4K امکان‌پذیر نیست. درحال حاضر بازیکنان می‌توانند با رزولوشن 1080P و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه بازی‌ها را تجربه کنند.

شرکت مایکروسافت به‌تازگی سرویس ایکس باکس کلاد گیمینگ را گسترش داد و مشترکین Xbox Game Pass Ultimate در کشور‌های استرالیا، برزیل و مکزیک نیز می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. هم‌اکنون سرویس ایکس باکس کلاد گیمینگ در ۲۶ کشور در دسترس است.

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا سرویس استریم خود را از طریق نرم‌افزارهای مخصوص به تلویزیون‌های هوشمند بیاورد. این برنامه‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از کنسول روی تلویزیون‌های هوشمند بازی‌ها را استریم و تجربه کنند. طبق برخی از گزارش‌ها، شرکت مایکروسافت درحال کار روی دستگاهی با هدف استریم بازی است که به تلویزیون و مانیتور متصل می‌شود.

سرویس ایکس باکس کلاد گیمینگ بخشی از اشتراک ایکس باکس گیم پس التیمیت است و جدیدا بازی Scarlet Nexus را به سرویس خود اضافه کرده است.

نظرات خود درمورد سرویس استریم شرکت مایکروسافت با ما به‌اشتراک بگذارید.

بازی‌های سرویس Xbox Cloud Gaming

تماشا معرفی سرویس Xbox Cloud Gaming در یوتیوب


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده