// جمعه, ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸

استخدام یکی از مدیران سابق اپل آرکید توسط سونی

شرکت سونی برای آغاز کار بخش موبایل پلی استیشن یکی از مدیران سابق Apple Arcade را استخدام کرد.

شرکت سونی در آستانه ورود به صنعت‌ بازی‌های موبایل است و بی‌سروصدا یکی از نام‌های بزرگ را برای هدایت بخش موبایل استخدام کرد. نیکولا سباستیانی، از مدیران سابق Apple Arcade، به‌عنوان سرپرست بخش موبایل در PlayStation Studios کار خود را آغاز می‌کند. سونی اوایل سال جاری میلادی یک آگهی شغلی برای پر کردن جایگاه سرپرست بخش موبایل آگهی استخدام منتشر کرده بود.

در آگهی شغلی سونی به این موارد اشاره شده بود: «داشتن و توسعه برنامه استراتژی بازی‌های موبایل برای استودیوی پلی استیشن و کمک در ساخت بستری برای فرصت‌های رشد در آینده». سباستیانی درگذشته سرپرستی محتوا در سرویس اشتراکی اپل آرکید را برعهده داشت. قطعا سباستیانی برای سرپرستی بخش موبایل سونی شخص مناسبی است چرا که در دوران کاری او در اپل آرکید، بازی‌های موفقی برای این پلتفرم عرضه شده‌اند.

به‌نظر می‌رسد بازی WipEout Rush اولین بازی از مجموعه بازی‌های پلی استیشن است که برای موبایل عرضه می‌شود، اما در آینده می‌توانیم منتظر بازی‌های بیشتری داشته باشیم. سونی به‌دنبال رشد نام‌های تجاری محبوب خود است و پلتفرم موبایل را فرصت مناسبی برای این کار می‌داند. بدین ترتیب در آینده می‌توان منتظر عرضه محصولات بیشتری از پلی استیشن برای پلتفرم موبایل باشیم.

نظر شما در رابطه با آمدن بازی‌های پلی استیشن به گوشی‌های هوشمند چیست؟ منتظر نظرات شما در بخش دید‌گاه‌ها هستیم.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده