// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۹

اشاره آگهی استخدامی ناتی داگ به بازی بزرگ جدید استودیو

ناتی‌داگ در حال استخدام نیروهای مختلف برای بازی تک‌نفره و بازی چندنفره‌ی خود است. کارگردان انیمیشن‌ها در آثار ناتی داگ خبر از در دست ساخت بودن یک محصول عظیم داد.

جرمی ییتز، کارگردان انیمیشن در بازی‌های استودیو ناتی‌داگ در توئیتر نوشت:‌ «باتوجه‌به این همه عضوگیری شرکت می‌فهمید که مشغول کار روی چیز بزرگی هستیم». آگهی استخدام رسمی جدید تیم نشان می‌دهد که Naughty Dog به‌زودی بیشتر از ۵۰ نفر را به بازی‌سازهای استودیو اضافه می‌کند. برخی از اعضا به ICE Team (یک تیم فنی پشتیبانی‌کننده برای همه‌ی استودیوهای پلی استیشن) می‌پیوندند و عده‌ای مشغول تولید بازی‌های جدید ناتی داگ می‌شوند. نیل دراکمن به‌تازگی مجددا روی این نکته تاکید کرد که ناتی داگ اکنون چند پروژه دارد.

برخی از افراد جدید به تیم ساخت The Last of Us Factions جدید که نخستین بازی کاملا چندنفره استودیو است، می‌پیوندند که به‌گفته‌ی سازندگان قرار است جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین تچربه‌ی چندنفره‌ی آنلاین خلق‌شده توسط ناتی‌داگ را ارائه بدهد. در همین حین برخی از اعضای جدید برای ساخت «بازی تک‌نفره» به تیم‌های مختلف در ناتی داگ از جمله طراحی مرحله، برنامه‌نویسی، انیمیشن‌سازی و طراحی محیط می‌پیوندند.

چهره خشمگین الی در تصویر سیاه و سفید و دیدنی بازی The Last of Us Part II استودیو ناتی داگ به کارگردانی نیل دراکمن

ناتی داگ از ماه قبل کار در استودیو موشن کپچرینگ خود را هم به‌صورت جدی از سر گرفته است و برای تولید کات‌سین‌ها هم چندین و چند عضو جدید استخدام می‌کند. باتوجه‌به چندین و چند آگهی استخدام ماه‌های اخیر به نظر می‌رسد که استودیو سازنده‌ی سری بازی The Last of Us و سری بازی Uncharted دارد بزرگ‌تر از همیشه می‌شود. نیل دراکمن و اوان ولز که اکنون به‌صورت مشترک وظیفه‌ی ریاست استودیو ناتی داگ را برعهده دارند، به‌تازگی در یک مصاحبه‌ی مفصل از وفادار ماندن تیم به خلق تجربه‌های داستانی تک‌نفره گفتند.

با همه‌ی این‌ها انتظار می‌رود که بازی The Last of Us Factions جدید نخستین محصول جدید ناتی‌داگ باشد که تقدیم گیمرها می‌شود. باید صبر کرد و دید چه زمانی اطلاعات جدید در رابطه با پروژه‌های مختلف و در دست تولید این استودیو فرست-پارتی پلی استیشن سونی به شکل رسمی در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده