// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱

اشاره به مسیر داستانی Gotham Knights در تصویر جدید این بازی

سازندگان Gotham Knights تصویر جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند که در آن به سرنوشت بروس وین در بازی اشاره می‌شود.

Gotham Knights که یک بازی اکشن-نقش‌آفرینی کوآپ است، در دنیای قهرمانان دی‌سی جریان دارد و سازنده‌ی آن استودیوی مونترال بخش بازی‌سازی برادران وارنر است. طبق تریلرهای پخش‌شده، در این بازی کاراکترهایی چون نایت‌وینگ، رابین، بت‌گرل و رد هود حضور دارند. همچنین اگرچه در تریلرهای Gotham Knights اشاره‌هایی کلی به داستان بازی شده است، هنوز خیلی از موارد مبهم باقی مانده‌اند. حال سازندگان در همین راستا تصویر جدیدی را از گاتهام نایتس در توییتر منتشر کرده‌اند که می‌تواند به مسیر داستانی بازی اشاره داشته باشد. این تصویر همچنین می‌تواند این نوید را دهد که در رویداد DC FanDome 2021 جزئیات بیشتری از داستان بازی منتشر شود.

این تصویر که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، روزنامه‌ی گاتهام گزت را نشان می‌دهد که خبر مرگ بروس وین را در صفحه‌ی اول چاپ کرده است. در این خبر نوشته شده است که عمارت وین طی حادثه‌ای عجیب فروریخته و بروس وین در این حادثه کشته شده است. اگر جزو طرفداران پروپاقرص بتمن باشید، احتمالا می‌دانید بروس وین قبلا بارها در مسیرهای داستانی مختلف کمیک‌های DC کشته شده یا به مرگ تظاهر کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که در بازی Gotham Knights، سرنوشت دیگر قهرمانان دی‌سی پس از مرگ بروس وین (یا شاید تظاهر به مرگ) چه خواهد بود.

خبر مرگ بروس وین در تصویر جدید بازی Gotham Knights

همچنین باتوجه‌به تصویر بالا و احتمال غیبت بتمن در Gotham Knights، به‌نظر می‌رسد برخلاف آن‌چه بسیاری از طرفداران حدس می‌زدند، دنیای این بازی با دنیای بازی‌های بتمن آرکهام مشترک نیست؛ گرچه وقایع بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در دنیای بازی‌های بتمن آرکهام جریان خواهد داشت؛ چراکه مسئول ساخت هر دو بازی، استودیوی Rocksteady بوده است.

Gotham Knights در سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این تصویر چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده