// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲

حضور ماشین فیلم بازگشت به آینده در بازی Forza Horizon 5

پلی‌گراند گیمز با انتشار ویدیویی اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند Delorean DMC-12، ماشین معروف فیلم‌های بازگشت به آینده را در بازی Forza Horizon 5 به‌دست آورند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب توییتری Forza Horizon 5 اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند Delorean DMC-12، ماشین معروف مجموعه فیلم‌های بازگشت به آینده را در هفته‌ی اول Festival Playlist این بازی آنلاک کنند. Festival Playlist همان رابط کاربری‌ای است که چند سالی است به فورزا هورایزن اضافه شده است و بازیکنان می‌توانند میزان پیشرفت خود، فهرست فعالیت‌ها و جوایز هر فصل از بازی را در آن مشاهده کنند.

درواقع اگر دقیق‌تر بخواهیم بگوییم، بازیکنان در جریان فصل تابستان (Summer Season) از سری ۱ فستیوال پلی‌لیست می‌توانند ماشین بازگشت به آینده را دریافت کنند. سازندگان ضمن اعلام این خبر در توییتر، ویدیویی را نیز از گیم‌پلی این ماشین در فورزا هورایزن 5 به اشتراک گذاشته‌اند که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

مایک براون، کارگردان خلاق استودیوی Playground Games در جدیدترین قسمت از سری ویدیوهای !Forza Horizon 5: Let’s ¡Go گفت طرفداران بیشتر از همه درخواست کرده بودند که ماشین فیلم‌های بازگشت به آینده به Forza Horizon 5 اضافه شود. گفتنی است که این ماشین در اصل با نام Delorean DMC-12 شناخته می‌شود و محصول شرکت خودروسازی آمریکایی دلورین است.

Forza Horizon 5 در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده