// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۸

شایعه: ساخت دنباله و ریمستر بازی Bloodborne توسط بلوپوینت

یک افشاگر نسبتا معتبر به‌تازگی ادعا کرده است که Bluepoint Games، جدیدترین استودیوی سونی مشغول ساخت نسخه‌ی ریمستر و دنباله‌‌ی بازی Bloodborne است.

کالین موریارتی، تهیه‌کننده پادکست و نویسنده‌، سابقه خوبی در افشای اطلاعات بازی‌ها دارد و برای مثال قبلا از رونمایی رسمی از نسخه‌ی ریمیک Demon’s Souls، گفته بود که استودیوی Bluepoint Games مشغول ساخت این ریمیک است. او همچنین قبلا از معرفی بازی Marvel’s Wolverine در رویداد پلی استیشن شوکیس اخیر، از در دست ساخت بودن چنین اثری توسط اینسامنیاک گیمز خبر داده بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، موریارتی به‌تازگی در توییتر خود اعلام کرده است که بلوپوینت گیمز در حال ساخت نسخه‌ی ریمستر بازی Bloodborne است. او همچنین در پلتفرم دیسکورد مورد هیجان‌انگیز دیگری را به ادعای جدید اضافه کرده است که اگر درست باشد، طرفداران بلادبورن را بیش‌ازپیش خوشحال خواهد کرد. موریارتی می‌گوید نه‌تنها بلوپوینت مشغول ساخت ریمستر بلادبورن برای پلی استیشن 5 است، بلکه روی دنباله‌ی آن نیز کار می‌کند.

البته در چند ماه اخیر شایعات زیادی پخش شده‌اند که ادعا می‌کنند ریمستر Bloodborne برای پلی استیشن 5 و پی سی در دست ساخت قرار دارد. باتوجه‌به تعدد شایعات، شاید بتوان گفت که چنین ریمستری احتمالا در حال ساخت است. بااین‌حال، دراین‌مورد نمی‌توانیم کاملا مطمئن باشیم و مانند همیشه باید برای اعلام رسمی این خبر توسط سونی منتظر بمانیم. Bloodborne در حال حاضر در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این شایعه چیست؟ فکر می‌کنید باید خود را برای رونمایی از ریمستر و دنباله‌ی Bloodborne در آینده‌ی نزدیک آماده کنیم؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده