// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶

بازی‌ های جدید ماه اکتبر ایکس باکس گیم پس

باتوجه‌به پست جدید بلاگ رسمی ایکس باکس، بازی‌هایی که در ماه اکتبر به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند، مشخص شدند.

پست اخیر بلاگ رسمی ایکس باکس نشان می‌دهد که بازی‌هایی که این ماه به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند، شامل بازی‌هایی است که در روز عرضه در این سرویس قرار می‌گیرند و همچنین آثاری که مدتی از انتشار آن‌ها می‌گذرد.

بازی‌های The Procession to Calvary و Visage از تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) در این سرویس قرار می‌گیرند. Back 4 Blood ساخته استودیوی Turtle Rock و همچنین Destiny 2: Beyond Light در تاریخ ۱۲ اکتبر ( ۲۰ مهر برای پی سی) به این سرویس اضافه می‌شوند. بازی‌های Ring of Pain و The Riftbreaker در تاریخ ۱۴ اکتبر ( ۲۲ مهر) و درنهایت بازی‌ The Good Life در تاریخ ۱۵ اکتبر (جمعه، ۲۳ مهر) به این سرویس ملحق می‌شوند.

همچنین باید اشاره کرد که بازی‌های Totally Accurate Battle Simulator و The Good Life هر دو از امروز ازطریق سرویس ایکس باکس گیم پس قابل دسترس هستند. مایکروسافت در حال حاضر یک جریان ثابت را برای خدمات خود در نظر گرفته است که باتوجه‌به اصرار این شرکت بر سرویس ایکس باکس گیم پس به نظر می‌رسد که این سرویس تا مدت‌ها به شکوفایی خود ادامه دهد.

همچنین مثل همیشه بازی‌هایی نیز سرویس ایکس باکس گیم پس را ترک خواهند کرد و گیمرها تا تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) فرصت دارند تا این بازی‌ها را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید فهرست این بازی‌ها را مشاهده کنید:

  • بازی GONNER2 (ایکس باکس، پی سی و کلاود گیمینگ)
  • بازی Heave Ho (پی سی)
  • بازی Katana Zero (ایکس باکس، پی سی و کلاود گیمینگ)
  • بازی ScourgeBringer (ایکس باکس، پی سی و کلاود گیمینگ)
  • بازی Tales of Vesperia: Definitive Edition (ایکس باکس و پی سی)
  • بازی The Swords of Ditto (پی سی)


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده