نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۸

دریافت رایگان بازی نگهبانان کهکشان با خرید سیستم‌های مجهز به کارت گرافیک‌ RTX 30

با خرید لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهای دسکتاپ مجهز به کارت گرافیک‌ NVIDIA RTX 30 یک نسخه رایگان از بازی Guardians of the Galaxy را دریافت خواهید کرد.

انویدیا بازی Guardians of the Galaxy را به‌همراه محصولات مبتنی‌بر کارت گرافیک‌ سری RTX 30 به‌صورت رایگان در اختیار خریداران قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که این باندل شامل کسانی که کارت گرافیک را به‌صورت جداگانه خریداری می‌کنند نخواهد شد؛ بلکه باید سیستم به‌صورت کامل خریداری شود. بنابراین همه‌ی لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای آماده‌ای که به‌همراه هر یک از مدل‌های RTX 3090 و 3080 و 3060 عرضه می‌شوند، فارغ از LHR یا غیر LHR شامل دریافت رایگان بازی Guardians of the Galaxy می‌شوند.

بازی Guardians of the Galaxy از تکنولوژی‌های NVIDIA DLSS و ری تریسینگ پشتیبانی کرده که هردو به‌صورت سخت‌افزاری در پردازنده‌های گرافیکی Ampere انویدیا توسعه داده شده‌اند. برای اطمینان از شرکت‌هایی که به‌صورت رسمی برای استفاده از محصولات انویدیا همکاری می‌کنند، می‌توانید به وبسایت رسمی انویدیا مراجعه کنید.

بازی رایگان Guardians of the Galaxy با خرید سیستم های RTX 30

این اقدام تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا ۲۸ اکتبر (۶ آبان) ادامه خواهد داشت. این بازی در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) به‌صورت رسمی عرضه می‌شود.

انویدیا پیش از این هم برخی مدل‌های سری RTX 30 را با بازی شوتر مولتی‌پلیر و مورد انتظار Battlefield 2042 باندل کرده بود. این بازی که برای عرضه در ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده، به‌صورت کوپن‌های پیش سفارش و به‌همراه هریک از کارت گرافیک پیش ساخته‌ی GeForce RTX 3070 و همچنین RTX 3070 Ti، RTX 3080، RTX 3080 Ti و RTX 3090 عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده