// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

صحبت‌های تهیه کننده Elden Ring در مورد نقشه متفاوت این بازی

تهیه‌کننده بازی Elden Ring در مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۱ اطلاعاتی جدید در مورد این بازی به اشتراک گذاشته است.

درست مثل زمانی‌که بازی Elden Ring به‌تازگی معرفی شده بود، بازهم تعداد اخباری که از این بازی منتشر می‌شود کاهش پیدا کرده‌ است و تیم‌توسعه بازی به استودیوی خود بازگشتند تا ساخت این بازی مورد انتظار را به اتمام برسانند. بعد از اینکه در ماه اوت تعداد انگشت شماری پیش‌نمایش از بازی منتشر شد، دیگر درمورد بازی الدن رینگ صحبت خاصی نشد و خلاء خبری که بین تاریخ معرفی بازی و نمایش تریلر گیم‌پلی ایجاد شده بود دوباره دیده می‌شود.

اما درنهایت در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۱ اخبار جدیدی از بازی الدن رینگ منتشر شد. یاسوهیرو کیتائو، تهیه‌کننده بازی الدن رینگ در مصاحبه کوتاهی که با رسانه Famitsu داشت، به طرفداران اجازه داد تا نگاه کوچکی به جزئیات بازی الدن رینگ بیندازند. به‌گفته توسعه‌دهندگان، بازی برای انتشار در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن) آماده می‌شود و درحال حاضر در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و استودیو با آرامش به‌کار خود ادامه می‌دهد.

براساس ترجمه‌ای که یکی از کاربران ردیت از صحبت‌های یاسوهیرو کیتائو منتشر کرده، حتی باتوجه‌به استاندارد‌های استودیوی فرام سافتور بازهم نقشه دنیای بازی الدن رینگ ساختار بسیار غیر معمولی دارد. بازیکنان می‌توانند به هرکجا که می‌خواهند در زمان دلخواه خود مراجعه کنند اما در هنگام ورود به مکان‌های پرخطر بازیکن از شرایط خود مطلع می‌شود.

اگر در دنیای گسترده الدن رینگ (دنیایی که به‌گفته هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی به‌شکلی طراحی شده است تا حس عظمت و گستردگی بدهد) راه خود را گم کردید، در بازی خرده نقشه‌هایی موجود است که با استفاده از آن می‌توانید از آسمان پرتوهای نور احضار کنید. این پرتوها درواقع نوعی نشان برای بازیکن هستند و راه‌یابی را کمی آسان‌تر می‌کنند، البته اگر در طول مسیر قربانی هیولاهای وحشی نشوید.

بازی Elden Ring در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) سال آینده برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و همچنین پی‌سی منتشر می‌شود.

باتوجه‌به اینکه استودیوی فرام سافتور برای ساخت الدن رینگ از فرمول جدیدی استفاده می‌کند، آیا این بازی به موفقیت دیگر بازی‌های این استودیوی ژاپنی می‌رسد؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده