// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۹

احتمال ساخت بازی جدیدی از مجموعه Sly Cooper پلی استیشن

نیک بیکر از وب‌سایت Xbox Era می‌گوید منبع خبری او در سونی تایید کرده است که مجموعه کلاسیک Sly Cooper قرار است احیا شود.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، نیک‌ بیکر، اینسایدر شناخته‌شده از وب‌سایت Xbox Era به‌تازگی با انتشار پستی در توییتر خبر داده که قرار است مجموعه‌ بازی Sly Cooper پلی استیشن پس از سال‌ها بازگردد و درواقع نسخه‌ی جدیدی از آن ساخته شود. او می‌گوید منبع خبری «همیشگی» او در سونی به نقل از یک منبع خبری جدیدتر به او اطلاع داده است که بازی جدیدی از اسلای کوپر ساخته می‌شود. البته به‌نظر می‌رسد که بیکر این خبر را چند هفته پیش در پادکست خود اعلام کرده بود و به این خاطر که بسیاری از دنبال‌کننده‌های او دائما دراین‌باره از او سؤال می‌پرسیدند، مجبور شد خبر را بار دیگر در توییتر منتشر کند.

اکثر بازی‌های Sly Cooper توسط استودیوی خوش‌نام Sucker Punch ساخته شدند که درمیان بازیکنان جدیدتر بیشتر به‌خاطر ساخت مجموعه‌ی Infamous و بازی Ghost of Tsushima شناخته می‌شود. این در حالی است که نسخه‌ی چهارم اسلای کوپر را استودیوی Sanzaru Games ساخت. همچنین اگرچه بیکر قبلا اطلاعات نسبتا موثقی را از بازی‌های ساکر پانچ فاش کرده بود، مانند همیشه باید درنظر داشته باشیم که این خبر از منبع رسمی یعنی سونی اعلام نشده است و نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن مطمئن بود.

شخصیت‌های مجموعه بازی Sly Cooper

اولین نسخه‌ی اسلای کوپر به نام Sly Cooper and the Thievius Raccoonus در سال ۲۰۰۲ برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد. دنباله‌های این بازی نیز در سال‌های بعد منتشر شدند که شامل Sly 2: Band of Thieves (سال ۲۰۰۴)، Sly 3: Honor Among Thieves (سال ۲۰۰۵) و Sly Cooper: Thieves in Time (سال ۲۰۱۳) می‌شود. همچنین یک کالکشن ریمسترشده از این مجموعه در سال ۲۰۱۰ برای پلی استیشن 3 منتشر شد که The Sly Collection نام داشت.

در بازی Ghost of Tsushima یک دست لباس رزمی وجود دارد که ترکیب رنگی آن شبیه‌به لباس راکون معروف مجموعه‌ی Sly Cooper است. این ایستر اگ می‌تواند نشانگر این باشد که ساکر پانچ همچنان به این مجموعه کلاسیک و شاید احیای آن فکر می‌کند. حتی شاید سونی نیز بدش نیاید از پتانسیل Sly Cooper استفاده کرده و پس از سال‌ها یک بازی جدید از آن بسازد. با این کار به احتمال زیاد هم گیمرهای قدیمی را خوشحال خواهد کرد و هم می‌تواند طرفداران جدیدتر پلی استیشن را که تعدادشان کم نیست، با این مجموعه‌ی پلتفرمر و مخفی‌کاری آشنا کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی احتمال ساخته شدن بازی جدیدی از Sly Cooper چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده