// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

رضایت رئیس بازاریابی ایکس باکس از بخش داستانی بازی Halo Infinite

آرون گرینبرگ، مدیرکل بخش بازاریابی ایکس باکس می‌گوید اخیرا بخش داستانی بازی Halo Infinite را کمی تجربه کرده است و تا چند روز لبخندی از رضایت بر لبانش نقش بسته بود.

دومین تست فنی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite که اخیرا به پایان رسید، مورد تحسین اکثر رسانه‌ها و بازیکنان قرار گرفت و افراد زیادی مخصوصا حالت Big Team Battle آن را مورد ستایش قرار دادند. همچنین بااینکه بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت به‌صورت free-to-play عرضه می‌شود، طرفداران ایکس باکس حالا تقریبا می‌توانند مطمئن باشند که این موضوع تاثیری منفی روی کیفیت این بخش از بازی نگذاشته است و یک بخش مولتی‌پلیر جذاب و پروپیمان در انتظار بازیکنان اینفینیت خواهد بود.

درحالی‌که مایکروسافت و 343 اینداستریز خیال طرفداران را از بابت بخش چندنفره راحت کرده‌اند، این بخش تک‌نفره‌ی Halo Infinite است که کیفیت آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حال خبر خوش این است که یکی از مدیران ارشد ایکس باکس به طرفداران اطمینان داده است کمپین داستانی Halo Infinite کیفیت بالایی دارد و او از تجربه‌ی آن لذت برده است. آرون گرینبرگ، مدیرکل بخش بازاریابی بازی‌های ایکس باکس اخیرا در حساب توییتری خود نوشته است که «کمپین هیلو اینفینیت را روز جمعه‌ی گذشته کمی بازی کرده و پس از آن کل آخر هفته (شنبه و یک‌شنبه) دائما لبخند بر لبانش بوده است.»

نمایی از گیم پلی بازی Halo Infinite

343 اینداستریز پیش از این قول داده بود که تا قبل از انتشار هیلو اینفینیت، نمایش‌های جدیدی از بخش داستانی بازی منتشر خواهد شد. بااین‌حال، آخرین‌بار تابستان سال گذشته بود که گیم‌پلی جنجالی بخش داستانی بازی Halo Infinite منتشر شد که بسیاری از گرافیک بسیار پایین بازی انتقاد کردند. درواقع موضوع این است که از آن زمان تاکنون نمایش گیم‌پلی جدیدی از بخش داستانی منتشر نشده است و طرفداران از این موضوع ابراز نگرانی می‌کنند.

البته شاید خیلی‌ها بر این نظر باشند که باید بخش داستانی Halo Infinite را خود تجربه کنند تا کیفیت آن را بسنجند. بااین‌وجود، اینکه مدیران داخلی ایکس باکس رضایت خود را از کیفیت این بخش از بازی اعلام می‌کنند، نکته‌ی بسیار مثبتی است. همچنین طرفداران هیلو برای تجربه‌ی جدیدترین نسخه‌ی آن دیگر لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند؛ چراکه Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده