// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۷

واکنش منتقدین به بازی Alan Wake Remastered

دیروز میانگین نمرات بازی Alan Wake Remastered منتشر شد و شاهد عملکرد خوبی از سوی این بازی محبوب هستیم. 

بازی Alan Wake در سال ۲۰۱۰ در دسترس کاربران ایکس باکس 360 قرار گرفت و توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه دهد. این در حالی است که دو سال بعد هم این انحصاری ساخته شده توسط رمدی اینترتینمنت برای کامپیوتر عرضه شد.

حال پس از گذشت ۱۱ سال از اولین عرضه بازی الن ویک، شاهد عرضه نسخه ریمستر بازی هستیم. استودیو رمدی سعی کرده در نسخه ریمستر بازی بهبودهایی را در زمینه گرافیک و جلوه‌های بصری ارائه دهد تا کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتری را کسب کنند. دیروز میانگین نمرات بازی Alan Wake Remastered در دسترس قرار گرفت و شاهد بازخوردهای خوبی هستیم.

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Alan Wake Remastered را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Alan Wake Remastered

  • سازنده: رمدی اینترتینمنت
  • ناشر: اپیک گیمز
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

مقایسه گرافیکی ریمستر الن ویک با نسخه قدیمی بازی استودیو رمدی

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

Alan Wake Remastered یک بهبود قطعی در زمینه جلوه‌های بصری به حساب می‌آید و همان داستان عالی و گیم‌پلی حساس و درگیر کننده را ارائه می‌دهد. 

هابی کنسولز: ۸۵ از ۱۰۰

Alan Wake Remastered به هیچ‌وجه یک شگفتی در زمینه فنی به حساب نمی‌آید، اما تغییرات آن به اندازه‌ای است که درکنار استانداردهای نسخه اصلی، یک قدم رو به جلو باشد. داستان و اتمسفر بازی بنابه‌دلایلی هم‌چنان بدون تغییر باقی‌مانده است و آن هم چیزی جز درگیر کننده بودن‌شان نیست.

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

تغییرات حاصل از المان‌های بصری بازی را کنار بگذاریم، خوشحالم که Alan Wake Remastered وجود دارد. این بهترین نسخه از بازی رمدی است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و به اندازه‌ای خوب و سرگرم کننده است که بازی Alan Wake روی ایکس باکس 360 خوب بود. اگر هم‌اکنون نسخه کامپیوتر بازی Alan Wake را در اختیار دارید، می‌توانید از این ارتقا عبور کنید؛ بااین‌حال بهبود المان‌های بصری خوب است، اما آن‌چنان تغییر زیادی را به‌نمایش نمی‌گذارند. 

گیم اینفورمر: ۸۰ از ۱۰۰

با اینکه ریمستر قابل قبولی را شاهد نیستیم، اما تجربه اصلی الن ویک هم‌چنان سرگرم کننده است.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

Alan Wake Remastered یک آپگرید غیرضروری برای کاربرانی است که درگذشته آن را تجربه کرده‌اند، اما برای کاربران تازه‌وارد ارزشمند است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده