// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸

Battlefield 2042 روی کنسول از ماوس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند

استودیو دایس اعلام کرده که نسخه کنسولی Battlefield 2042 از ماوس و کیبورد پشتیبانی نخواهد کرد.

تقریبا یک ماه و نیم به عرضه بازی Battlefield 2042 زمان باقی‌مانده است و الکترونیک آرتز و استودیو دایس، به‌ترتیب ناشر و سازنده بازی بتلفیلد 2042، اطلاعات جدیدی را حول این بازی منتشر می‌کنند. در همین راستا، به‌تازگی در استیم استودیو دایس صحبت‌هایی را در مورد ایجاد فضایی مثبت برای بازیکنان ارائه کرده و دراین‌میان، شاهد منتشر شدن اطلاعات جدیدی هستیم.

استودیو دایس در صحبت‌های خود اعلام کرده که نسخه کنسولی بازی (پلتفرم‌های ایکس باکس و پلی استیشن) از ماوس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند. ازطرفی Battlefield 2042 از کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند و آن‌ها به‌دنبال راهی هستند تا تجربه کاربران کنسولی درکنار کاربران کامپیوتر، عادلانه باشد.

استودیو دایس دراین‌باره می‌گوید «ما سؤال‌های شما در مورد پشتیبانی از ماوس و کیبورد را شنیده‌ایم. می‌توانیم بگوییم که بتلفیلد 2042 در روز عرضه از ماوس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند، اما به‌دنبال راهی هستیم تا آن را در آینده به بازی اضافه کنیم و در حال بررسی این موضوع هستیم که ماوس و کیبورد به چه شکل قرار است روی کراس‌پلی بازی تأثیرگذار باشد. اگر بنابر عوض شدن چیزی باشد، شما کاربران اولین نفراتی هستید که از آن مطلع خواهید شد.»

به‌عبارتی شاید در روز عرضه شاهد پشتیبانی از این ویژگی نباشیم، اما دایس دنبال راهی است تا بتواند پشتیبانی از ماوس و کیبورد را به بازی اضافه کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۲۸ آبان ماه (۱۹ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده