نویسنده: امید خلیل زاده
// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰

تنوع گیم پلی Forspoken به لطف قابلیت های مختلف

در ویژه برنامه توکیو گیم شو سازندگان بازی Forspoken در رابطه با کاراکتر‌ها و سیستم مبارزه بازی صحبت کردند.

بازی Forspoken اثر استودیوی Luminous Productions یکی دیگر از بازی‌های شرکت Square Enix است که در رویداد امسال توکیو گیم شو تریلر جدیدی از بازی نمایش داده نشد. اما در یک ویژه برنامه بعد از رویداد، تاکفومی ترادا، کارگردان و رایو میتسونو، مدیر بخش طراحی بازی Forspoken در مورد کاراکتر اصلی بازی Forspoken یعنی Frey (فری) و همراه کوچکش Cuff (کاف) صحبت کردند.

فری در ابتدا ساکن شهر نیویورک بوده اما طی اتفاقاتی به دنیای Athia (آتیا) منتقل می‌شود. فری شخصیتی باهوش است اما هنوز به بلوغ ذهنی کامل نرسیده است به‌همین دلیل با کل دنیا مشکل دارد و به هیچ چیزی اعتماد نمی‌کند و سعی می‌کند تا ضعف‌های خودش را با طعنه و شوخی بپوشاند. بعد از ورود فری به دنیای فانتزی آتیا کاف به او ملحق می‌شود. کاف در ظاهر یک النگو یا دستبند است اما می‌تواند صحبت کند و به‌گفته میتسونو، کاف نقش مهمی در داستان بازی ایفا می‌کند و نوعی راهنما برای فری است تا او را در ماجرا‌یش یاری کند.

فری و کاف هر دو شخصیت رو راستی دارند، و نسبت به شرایط و گاهی اوقات در هنگام مبارزات نیز با یکدیگر جروبحث می‌کنند. درکل منتظر دیالوگ‌های زیادی از دو کاراکتر فری و کاف در طول داستان بازی باشید. ترادا نیز در رابطه با سیستم جادوی بازی صحبت کرد و گفت فری می‌تواند برای دشمنان تله بگذارد و توانایی‌های خود را قویتر کند.

تیم توسعه انواع جادو در بازی Forspoken را نام نبرد ولی به‌گفته آن‌‌ها جادو‌ها در بازی تنوع بسیار زیادی خواهند داشت و هر کدام در نوع خود خاص هستند. تنوع زیاد جادو به بازیکنان کمک می‌کند تا سبک مبارزه خاص خودشان را دنبال کنند. با وجود اینکه بازیکنان ممکن است در طول بازی از یک سبک پیروی کنند اما سیستم مبارزه بازی جوری طراحی شده تا بازیکنان از انواع جادو‌ها در مبارزات استفاده کنند.

بازی Forspoken قرار است در بهار سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم پی‌سی و پلی استیشن 5 منتشر شود. به نظر شما بازی Forspoken می‌تواند جزء بازی‌های برتر سال ۲۰۲۲ باشد؟ در قسمت دیدگاه‌ها می‌توانید نظر خود را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده