// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۱

عذرخواهی رسمی کونامی بابت وضعیت بسیار بد بازی eFootball

شرکت کونامی از طرفدارها بابت عرضه‌ی بسیار بد بازی eFootball معذرت‌خواهی کرد و گفت در ماه اکتبر با یک آپدیت به برطرف کردن برخی از مشکلات می‌پردازد.

بازی eFootball با نمرات مردمی تبدیل به بدترین بازی تاریخ فروشگاه دیجیتالی استیم شده است. شرکت Konami Digital Entertainment با یک بیانیه به خاطر مشکلات فراوان این بازی فوتبالی در زمان عرضه پوزش طلبید. همچنین سازندگان اعلام کردند که مشغول کار روی آپدیت برای عرضه در ماه بعدی میلادی هستند. کونامی پذیرفت که مردم واکنش‌های منفی زیادی به حالات چهره‌ی بازیکن‌های فوتبال، کات‌سین‌ها، جابه‌جایی در زمین و فیزیک توپ در eFootball داشته‌اند. تیم سازنده می‌خواهد با آپدیت ماه اکتبر سال ۲۰۲۱، وضعیت این بازی لایو سرویس را بهتر کند و به برطرف ساختن برخی از باگ‌های آن بپردازد.

کونامی نوشت: «ما بیشترین تلاش را خواهیم کرد تا حداکثر کاربرها به بیشترین رضایت ممکن برسند». ما می‌دانیم که بازی eFootball در ماه‌های آتی انواع‌واقسام آپدیت‌های رایگان و پولی را دریافت خواهد کرد. اما آیا آن‌ها می‌توانند طرفدارها را با این محصول آشتی بدهند؟ این بازی فوتبالی علاوه‌بر پلتفرم پی سی برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 هم عرضه شده است.

کاربرها تصاویر عجیب زیادی را از بازی eFootball منتشر کرده‌اند که وضع فنی بسیار بد این محصول کونامی را نشان می‌دهند. اکنون عده‌ای می‌گویند که شاید تمرکز شرکت Konami روی برطرف ساختن مشکلات فراوان بازی کاری کند که عرضه‌ی آپدیت‌ها پولی، تیم‌های بیشتر و حالات جدید برای آن به تعویق بیافتد. باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده