// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰

اشاره به بازی جدید Tomb Raider در آگهی شغلی کریستال داینامیکس

در پی آگهی شغلی جدید استودیوی Crystal Dynamics احتمال داده می‌شود بازی جدید Tomb Raider در راه باشد.

سه‌گانه ریبوت بازی توم ریدر در زمینه آوردن این مجموعه به نسل مدرن گیمینگ بسیار موفق بود. درحالی‌که بازی Shadow of the Tomb Raider پایان باز و بدون انتهایی داشت، خیلی‌ها فکر می‌کردند که این بازی پایانی برای ریبوت بازی توم ریدر باشد اما احتمال داده می‌شود که استودیوی کریستال داینامیکس در حال استخدام نیرو برای ساخت بازی چهارم در سری توم ریدر است.

براساس آگهی شغلی که در Linkedin منتشر شد. استودیوی کریستال داینامیک به‌دنبال استخدام نور پردازی است که تجربه زیادی در زمینه کار روی بازی‌های AAA داشته باشد. با وجود اینکه استودیوی کریستال داینامیکس در حال حاضر روی پروژه‌های زیادی کار می‌کند اما در این اطلاعیه آمده است که متقاضیان باید توانایی پیروی از سبک نورپردازی در ریبوت بازی توم ریدر را داشته باشند، به‌خصوص بازی اول و دوم این سری که استودیوی کریستال داینامیکس روی آن کار کرده است.

البته تا زمانی‌که استودیوی کریستال داینامیکس از پروژه‌های خود به‌طور رسمی پرده بر ندارد قاطعانه نمی‌توان گفت که چه برنامه‌هایی دارند، اما باتوجه‌به اینکه آگهی پست شده رسما اسم توم ریدر را آورده است احتمال دارد که نسخه چهارم بازی در دست ساخت باشد. استودیوی کریستال داینامیکس روی نسخه سوم بازی یعنی Shadow of the Tomb Raider کار نکرد. درحالی‌که بازی سوم بد ارزیابی نشد اما به موفقیت دو بازی Tomb Raider و Rise of the Tomb Raider نرسید. ممکن است شرکت Square Enix قصد باز گرداندن سری توم ریدر به موفقیت ریبوت اول و دوم را داشته باشد به‌همین دلیل کار روی بازی چهارم را به استودیوی کریستال داینامیکس سپرده است.

لارا کرافت ایستاده در غروب جنگل در بازی توم ریدر / Tomb Raider

در گذشته استودیوی کریستال داینامیکس اظهاراتی در مورد بازی جدید توم ریدر داشت اما توسعه این بازی در زمان صحبت‌های کریستال داینامیکس هنوز شروع نشده بود. این آگهی برای استخدام ممکن است اشاره به آغاز فرایند ساخت بازی چهارم داشته باشد. امکن دارد که این موضوع به ماجرایی جدید برای لارا کرافت اشاره کند اما استودیوی کریستال داینامیکس در حال حاضر روی پروژه بزرگ دیگری کار می‌کند که نورپردازی آن به سری توم ریدر شباهت دارد.

به‌تازگی مشخص شد که استودیوی کریستال داینامیکس به تیم توسعه‌دهندگان برای ریبوت بازی Perfect Dark پیوسته است. اطلاعات خیلی کمی در مورد این پروژه وجود دارد اما احتمال شباهت این بازی به سری توم ریدر وجود دارد. درحالی‌که بازی پرفکت دارک عموما اول شخص تلقی می‌شود اما گاهی وقت‌ها نیز از دیده سوم شخص استفاده می‌کند. همان‌طور که مشخص است تمام این گفته‌ها پیشبینی هستند. به‌همین دلیل ممکن است فهرست استخدام استودیوی کریستال داینامیکس تایید غیررسمی برای شروع ساخت بازی چهارم نباشد.

استودیوی کریستال داینامیکس به‌تازگی اعلام کرد که بازی Marvel's Avengers به سرویس Xbox Game Pass می‌پیوندد. با وجود اینکه بازی مارولز اونجرز به‌روزرسانی‌های متعدد و بسته‌های الحاقی دریافت می‌کند اما زمان آن فرا رسیده است تا استودیوی کریستال داینامیکس کار روی پروژه بعدی خود را آغاز کند چرا که از عرضه بازی اونجرز نزدیک به یک سال می‌گذرد.

به نظر شما کاربران زومجی این آگهی دلیلی بر ساخت بازی جدید توم ریدر می‌شود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده