// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱

ساخت یک بازی بزرگ و ترسناک در زیرمجموعه استودیو جدید سونی

در آگهی استخدامی جدید Fabrik Games، زیرمجموعه استودیوی Firesprite پلی استیشن اشاره شده است که این استودیو مشغول ساخت یک بازی بزرگ ترسناک و علمی-تخیلی است.

استودیوی Fabrik Games اخیرا توسط استودیوی Firesprite خریداری شد و می‌دانیم خود فایراسپرایت نیز از چندوقت به جدیدترین استودیوی فرست پارتی پلی استیشن تبدیل شده است. طبق شایعه‌ها، فایراسپرایت در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی براساس دنیای مجموعه‌ی هوایزن است و فبریک گیمز نیز احتمالا در این زمینه به آن‌ها کمک می‌کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که فبریک گیمز غیر از اینکه در توسعه‌ی بازی جدید فایراسپرایت نقش دارد، خود نیز جداگانه مشغول ساخت یک بازی بزرگ ترسناک و علمی-تخیلی است.

درواقع Fabrik Games به‌تازگی یک آگهی استخدامی در سمت طراح مرحله منتشر کرده که در آن اشاره شده است تیم طراحی مرحله این استودیو کوچک است و مبتنی بر همکاری بنا شده است. بااین‌حال، این تیم در حال حاضر روی «پروژه‌های بزرگی کار می‌کند.» در فهرست مهارت‌های مورد نیاز این آگهی نیز نوشته شده است که فرد باید با آنریل انجین 4 و با ویژگی‌ بلوپرینت این موتور و اسکریپ‌نویسی آن آشنا باشد. فبریک گیمز همچنین اشاره می‌کند تجربه‌ی کار کردن روی بازی‌های شوتر اول‌شخص «امتیاز» محسوب می‌شود و اگر فرد متقاضی به بازی‌های اول‌شخص و ترسناک علاقه داشته باشد، نکته‌ی مثبتی است.

شاید بعضی‌ها این احتمال را مطرح کنند که بازی جدید Fabrik Games به ‌نوعی به سایلنت هیل که در این چندوقت شایعات مختلفی راجع‌به ساخته شدن نسخه‌ی جدیدش پخش شده است، ربط داشته شد. بااین‌وجود، در آگهی استخدامی مذکور اشاره شده است که بازی علاوه‌بر ترسناک بودن، دارای حال‌و‌هوایی «علمی-تخیلی» است که همین مورد باعث می‌شود احتمال ساخته شدن یک سایلنت هیل جدید توسط فبریک گیمز منتفی باشد. به همین خاطر، می‌توانیم حدس بزنیم فبریک گیمز به‌جای ساخت دنباله یا ریبوت برای یک مجموعه‌ی قدیمی، مشغول توسعه‌ی آی‌پی کاملا جدید خود است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی در دست ساخت Fabrik Games چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده