نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱

امکان تجربه رایگان بازی‌ های پلی استیشن 5

سونی به‌تازگی از برنامه جدید Game Trials برای دارندگان کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرده که به موجب آن، می‌توانند بازی‌های PS5 را برای مدت محدودی به‌صورت رایگان تجربه کنند.

ویژگی جدید بازی‌های پلی استیشن 5 که از امروز به‌صورت رسمی اجرایی می‌شود، امکان تجربه‌ی رایگان بازی‌های این کنسول را برای کاربران فراهم کرده است. سونی با ارسال پیامی به دارندگان PS5 این فرصت را فراهم کرده تا شماری از بازی‌های فرست پارتی این کنسول را در مدت زمان مشخصی بدون پرداخت هزینه امتحان کنند. دو بازی نخستی که برای این ویژگی در نظر گرفته شده، Death Stranding Director's Cut و Sackboy: A Big Adventure هستند.

در متن ایمیلی که برای این منظور منتشر شده، نوشته شده که به منظور فعالسازی قابلیت Game Trial، باید ابتدا به فروشگاه رسمی PS Store مراجعه کرده و آپشن Trial که با برچسب رایگان مشخص شده را انتخاب کنید. بعد از اینکار، می‌توانید بازی Death Stranding Director's Cut را برای ۶ ساعت و Sackboy: A Big Adventure را برای ۵ ساعت به‌صورت رایگان تجربه کنید. زمان سنج، به محض کلیک روی گزینه دانلود شروع به شمارش معکوس می‌کند، لذا باید قبلاً از فرصت کافی برای استفاده از این موقعیت اطمینان داشته باشید.

علاوه‌بر این، باید به نکته اشاره کرد که هر حساب کاربری در ماه می‌تواند از یک Game Trial استفاده کند و از آنجایی که این ویژگی هنوز محدود به بازی‌های PS5 است، نسخه PS4 بازی Sackboy: A Big Adventure از این قابلیت برخوردار نیست.

نسخه Director’s Cut بازی دث استرندینگ، درواقع نسخه‌ی کامل‌تری از این بازی اکشن - ماجراجویی است که نسبت به نسخه‌ی اصلی بازی، از یک سری ویژگی‌های بیشتر از قبیل مراحل داستانی جدید، مینی گیم‌های جالب، آزادی عمل بیشتر با ابزارهای جدید، رزولوشن و نرخ فریم بالاتر با پشتیبانی از ویژگی‌های دوال سنس و تغییرات جزئی برای بهبود تجربه بازی برخوردار است. Sackboy: A Big Adventure نیز ساخته استودیوی سومو دیجیتال و یکی از بازی‌هایی بود که در روز عرضه کنسول پلی استیشن ۵ روانه بازار شد. این بازی پلتفرمر، تجربه‌ای تک‌نفره و چندنفره است که می‌تواند لحظاتی سرگرم‌کننده و بعضا چالشی را پیش‌روی بازیکنان قرار دهد.

قابلیت Game Trials پلی استیشن 5

میزان پیشرفت شما در جریان بازی، دیتاهای ذخیره شده و تروفی‌های احتمالی بعد از پایان مهلت Game Trial و در صورت خرید بازی مورد نظر به نسخه کامل منتقل خواهد شد. قابلیت Game Trial بازی‌های Death Stranding و Sackboy تا نیمه شب ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۶ آبان ۱۴۰۰) فعال خواهد بود.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده