// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲

بتا Halo Infinite در دسترس همه کاربران ایکس باکس اینسایدر قرار گرفت

در جریان هفته دوم فاز جدید بتای بازی Halo Infinite، تمامی کاربران ایکس باکس اینسایدر می‌توانند این Tech Preview را تجربه کنند.

هفته گذشته بود که فاز جدید Tech Preview یا همان پیش‌نمایش فنی بخش چندنفره بازی Halo Infinite در دسترس کاربران اینسایدر ایکس باکس قرار گرفت. البته تمامی کاربران اینسایدر به این پیش‌نمایش فنی دسترسی نداشتند و تیم سازنده با ارسال دعوت‌نامه، اشخاص مختلفی را انتخاب کرده بود.

این در حالی است که هفته دوم این بتا، از ۹ مهر ماه (یک اکتبر) در دسترس تمامی کاربران ایکس باکس اینسایدر قرار گرفته است. حال اگر جزو کاربران ایکس باکس اینسایدر هستید به بتا بخش چندنفره هیلو اینفینیت دسترسی پیدا خواهید کرد و اگر هنوز جزو اینسایدرها نیستید، تنها کافی است برنامه Xbox Insider Hub را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و وارد آن شوید.

در زیر می‌توانید زمان دقیق فعال بودن پیش‌نمایش فنی در هفته دوم را مشاهده کنید.

  • جمعه ۹ مهر ماه: ساعت ۸:۳۰ شب تا ۰۰:۳۰ بامداد
  • شنبه ۱۰ مهر ماه: ۳:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ صبح - ساعت ۸:۳۰ شب تا ۰۰:۳۰ بامداد
  • یک‌شنبه ۱۱ مهر ماه: ۳:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ صبح - ساعت ۸:۳۰ شب تا ۰۰:۳۰ بامداد
  • دوشنبه ۱۲ مهر ماه: ۳:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ صبح

اشاره کنم که در روز اول، تنها حالت Capture The Flag در دسترس است و در روز دوم، حالت Total Control هم به بازی اضافه می‌شود. این در حالی است که روز آخر، سه حالت CTF، TC و Slayer در دسترس کاربران پیش‌نمایش فنی بخش چندنفره هیلو اینفینیت قرار می‌گیرد. همچنین اشاره کنم که دیتاماینرها در جریان این دو هفته، متوجه اطلاعاتی از آیتم‌های تزئینی بازی شده‌اند. که شامل Charm برای اسلحه و رنگ‌بندی و شکل‌های جدیدی برای لباس جنگی بازیکنان است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بخش چندنفره بازی Halo Infinite چیست؟ بتای آن را تجربه کرده‌اید؟ Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر ماه برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده