// جمعه, ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۷

احتمال ساخت یک ریمیک همزمان با بازی جدید توسط بلوپوینت

براساس گزارش تازه استودیو بلوپوینت گیمز همزمان با ساخت یک بازی جدید، مشغول تولید ریمیک یک بازی محبوب قدیمی نیز شده است.

میلی امند، اینسایدر و تحلیل‌گر دنیای بازی‌های ویدیویی اعلام کرد که استودیو بلوپوینت گیمز در حقیقت دو پروژه را به‌صورت همزمان جلو می‌برد؛ یک بازی جدید که سونی به‌صورت رسمی به آن اشاره داشت و شامل محتوای اورجینال است به همراه یک ریمیک دیگر که به بازسازی یک بازی قدیمی بسیار محبوب می‌پردازد. او می‌گوید که این ریمیک تازه‌ی بلوپوینت به هیچ عنوان ارتباطی به سری بازی متال گیر ندارد. رسانه VGC امروز گفت که کونامی قصد عرضه‌ی چند پورت و ریمستر از مجموعه‌ی Metal Gear Solid را دارد و ریمیک بازی متال گیر سالید 3 را هم به شرکت Virtuos سپرده است.

جالب‌تر آن که میلی امند چند هفته‌ی قبل گفته بود یک تیم آسیایی غیرژاپنی مشغول ساخت ریمیک یکی از بازی‌های Metal Gear Solid است. استودیو Virtuos کشور سنگاپور دقیقا یک تیم آسیایی به حساب می‌آید. همچنین میلی امند می‌گوید آن بازی جدید (غیر ریمیک) استودیو Bluepoint Games از لحاظ ابعاد پروژه شبیه به بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales، محصول سال ۲۰۲۰ استودیو اینسامنیاک گیمز به‌نظر می‌رسد.

امند بارها اخبار بازی درست را پیش از اعلام رسمی آن‌ها تحویل مخاطب‌های خود داده است. او پیش از برگزاری پلی استیشن شوکیس 2021 به بازی انحصاری Marvel’s Wolverine اشاره داشت و قبل از آن که ما تاریخ پخش این کنفرانس را بدانیم، به همه گفت که در ماه سپتامبر منتظر آن باشید.

بلوپوینت گیمز مدت‌ها آرزوی ساخت بازی جدید خود را داشت. حالا به‌نظر می‌رسد که به‌عنوان یکی از تیم‌های فرست پارتی پلی استیشن، اعضای استودیو سازنده‌ی ریمیک بازی Shadow of the Colossus و ریمیک بازی Demon's Souls هم می‌توانند اثر اورجینال خود را تولید کنند و هم به ریمیک یک بازی قدیمی پرطرفدار دیگر برای پلی استیشن 5 بپردازند. باید صبر کرد و دید که آیا صحبت‌های میلی امند ۱۰۰ درصد درست بوده‌اند یا از دقت کافی برخوردار نیستند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده