// جمعه, ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۴

احیای بازی های محبوب کونامی تا احتمال ساخت ریمیک Metal Gear Solid 3

مطابق اخبار جدید، کونامی مشغول ساخت یک بازی Castlevania جدید، چند سایلنت هیل، چند ریمستر/پورت از مجموعه‌ی متال گیر و ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 شده است.

براساس گزارش جدید و اختصاصی اندی رابینسون از رسانه VGC ظاهرا استودیو Virtuos که برای پورت کردن یا ریمستر بازی‌های کوچک‌وبزرگ مختلف با انواع‌واقسام شرکت‌ها همکاری دارد، اکنون به ساخت ریمیک بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater می‌پردازد؛ قسمتی از مجموعه که قصه‌ی اصلی آن در سال ۱۹۶۴ روایت می‌شود و به همین خاطر از لحاظ داستانی، عقب‌تر از همه‌ی Metal Gearها قرار می‌گیرد. در حقیقت با اینکه متال گیر سالید 3 در سال ۲۰۰۴ عرضه شد، قدیمی‌ترین قصه در خط داستانی مجموعه را می‌گوید. پس برخی افراد آن را نقطه‌ی شروع ایده‌آل برای آغاز به تجربه‌ی سری متال گیر سالید می‌دانند.

در همین حین تیم کونامی در ژاپن مشغول ساخت بازی Castlevania جدید شده است که جلوه‌ای جدید از این مجموعه را نشان گیمرها می‌دهد. البته چند تیم ژاپنی دیگر هم مطابق قرارداد به کونامی در ساخت این کسلوانیا کمک می‌کنند. در آن سو چند بازی Silent Hill در دست ساخت هستند که یکی از آن‌ها متعلق به یک استودیو بازی‌سازی برجسته‌ی ژاپنی است. در گذشته VGC گفت که یک سایلنت هیل هم توسط استودیو Bloober Team ساخته می‌شود که به‌صورت رسمی می‌دانیم با کونامی قرارداد دارد.

کسلوانیا لردز آو شدو میان دریایی از خون

همه‌ی اطلاعات جدید مورد بحث متعلق به رسانه‌ی ویدیوگیمز کرانیکل هستند و هنوز تبدیل به اخبار بازی رسمی نشده‌اند. ظاهرا بازی Castlevania زودتر از Silent Hillها و Metal Gear Solidها عرضه می‌شود. همچنین به‌گفته‌ی اندی رابینسون قبل از عرضه‌ی ریمیک بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater شاهد انتشار ریمسترها و پورت‌های چند بازی مجموعه‌ی متال گیر برای پلتفرم‌های روز خواهیم بود.

در آخر ظاهرا طی سال ۲۰۲۲ شاهد معرفی تعداد زیادی از این پروژه‌ها خواهیم بود. گویا کونامی می‌خواست این بازی‌ها را در سال ۲۰۲۱ معرفی کند. اما به‌خاطر کرونا چند محصول در ساخت تأخیر خوردند تا این اتفاق به سال ۲۰۲۲ موکول شود. حالا باید صبر کرد و دید که چه زمانی کونامی به شکل رسمی سراغ معرفی بازی‌ها می‌رود. آیا اصلا این اتفاق رخ می‌دهد؟ رسانه VGC تا امروز چند گزارش اختصاصی درست داشته است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده