نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۷

انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Back 4 Blood

در فاصله کمتر از دو هفته مانده به عرضه بازی چندنفره Back 4 Blood، شرکت برادران وارنر تریلر هنگام عرضه این بازی شوتر را منتشر کرده است.

برادران وارنر به‌تازگی تریلر هنگام عرضه بازی Back 4 Blood را منتشر کرده است. در این تریلر صحنه‌های بیشتری از گیم‌پلی اکشن و پرسرعت این بازی مورد انتظار را به نمایش می‌گذارد. در این نمایش جدید علاوه‌بر سکانس‌های جدیدی از کات‌‌سین‌های سینمایی بازی، صحنه‌های کوتاهی از مبارزه گروه Cleaners با گروه‌های پرشمار زامبی‌های بازی که با نام Ridden شناخته می‌شوند نیز وجود دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده از بازی، دشمنان اصلی بازی تحت عنوان Ridden در قالب ۶ نوع شخصیت متفاوت بر علیه بازیکنان مبارزه خواهند کرد. هر کدام از این دشمنان دارای نقاط ضعف و قوت منحصر‌به‌فرد خود هستند که کاربران با پیشروی در نقشه‌ها و استیج‌های متفاوت هر نقشه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهند شد. کاربران می‌توانند با همکاری با دیگر بازیکنان و در قالب یکی از ۸ اعضای گروه کلینرز که وظیفه نابودی این هیولاها را دارند، با استفاده از سلاح‌های متنوع قابل ارتقا و کارت‌های نیروهای مخصوص هر شخصیت مراحل بخش کمپین یا آنلاین بازی را تجربه کنند.

شما می‌توانید این تریلر هنگام عرضه این بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طرفداران سر سخت سبک شوتر کو-اپ بیش از این لازم نیست منتظر بمانند و تا کمتر از دو هفته‌ی دیگر سرانجام هواداران این ژانر خواهند توانست نسخه کامل این بازی را تجربه کنند. مدتی پیش از این نیز شاهد عرضه نسخه بتای این بازی آنلاین بودیم که واکنش‌های متفاوتی از سوی جامعه گیمینگ نسبت به آن به وجود آمد. عده‌ای از طرفداران بازی را فاقد تغییرات ساختارشکنانه و خلاقانه نسبت به Left 4 Dead، ساخته قبلی استودیو Turtle Rock و بازی آنلاین محبوب شرکت ولو می‌دانند و اعتقاد دارند محتوای موجود در بازی تا به این لحظه، ارزش قیمت کامل در هنگام عرضه نسبت به دیگر بازی‌های مشابه را ندارد.

حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا استودیو ترتل راک تغییراتی در سیستم بالانس شخصیت‌های بازی و باگ‌های موجود در نسخه‌ی بتای بازی اعمال خواهد کرد یا خیر. طبق تایید برادران وارنر، کاربرانی که هر کدام از دو نسخه آلتیمیت یا دیلاکس ادیشن بازی را از فروشگاه‌های دیجیتالی پلی استیشن یا مایکروسافت پیش‌خرید کرده باشند، قادر خواهند بود تا از ساعت ۱۴:۳۰، ۱۵ مهر (۷ اکتبر) به وقت تهران و کاربرانی که بازی را از پلتفرم استیم و فروشگاه اپیک گیمز خریداری کرده باشند از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در همان روز می‌توانند در قالب رویداد دسترسی زود هنگام یا Early Access بازی خود را دانلود و تجربه کنند.

بازی Back 4 Blood در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. این بازی در هنگام عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس برای کنسول‌های ایکس باکس و پی‌سی نیز در دسترس خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده