// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۳

مشخص شدن حجم بتا Battlefield 2042 روی پلی استیشن 5

حجم فایل نسخه‌ی بتا Battlefield 2042 روی پلی استیشن 5 مشخص شده است و به‌نظر می‌رسد بیشتر کاربران برای دانلود آن مشکلی نخواهند داشت.

نسخه بتا بازی Battlefield 2042 که در اصل قرار بود در ماه سپتامبر منتشر شود، بالاخره تا چند روز دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده یا مشترک سرویس EA Play باشند، در روزهای ۱۴ و ۱۵ مهر به‌صورت اختصاصی به بتا بتلفیلد 2042 دسترسی خواهند داشت. سایر بازیکنان نیز در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر قادر به تجربه‌ی بتا خواهند بود. حال شاید برای خیلی‌ها سؤال پیش بیاید که چند گیگابایت باید برای تجربه بتا این بازی دانلود کنند؟ خوشبختانه جواب این است که فایل بتا بتلفیلد 2042 مانند بتا بیشتر بازی‌ها، حجم زیادی ندارد.

حساب کاربری PlayStation Size در توییتر اعلام کرده است که بتا Battlefield 2042 روی کنسول پلی استیشن 5 حجمی معادل ۱۶.۸ گیگابایت دارد. البته این حجم بدون آپدیت‌هایی است که احتمالا برای بتا منتشر می‌شود؛ ولی باز هم می‌توان گفت که فایل بتا این بازی حجم معقولی دارد و بیشتر کاربران می‌توانند آن را به‌راحتی و در مدت کوتاهی دانلود کنند. البته درخصوص حجم بتا بتلفیلد 2042 روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هنوز خبری منتشر نشده است. بااین‌وجود، حجم این فایل به احتمال زیاد در کنسول‌های مذکور کم‌و‌بیش همین خواهد بود.

ضمنا ذکر این نکته ضروری است که بازیکنان پلی استیشن برای تجربه‌ی بتا بتلفیلد 2042 نیازی به داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس ندارد؛ ولی بازیکنان ایکس باکس برای دسترسی به بتا حتما باید مشترک ایکس باکس لایو گلد باشند.

Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر ما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده