// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۹

رده‌بندی سنی ریمستر سه گانه GTA در کره‌ جنوبی [به‌روزرسانی]

اخیرا شایعه شد که ریمستر سه‌گانه GTA در راک‌استار در دست ساخت است. حالا خبر آمده که این کالکشن مورد انتظار در کره‌جنوبی رده‌بندی سنی شده است.

به‌روزرسانی ساعت ۲۲:۲۹: کوتاکو در گزارشی مدعی شده است راک‌استار قصد دارد تا ریمستر سه‌گانه GTA را در ماه نوامبر (آبان-آذر) عرضه کند.

متن اصلی خبر: چندوقت پیش شایعه هیجان‌انگیزی به نقل از وب‌سایت کوتاکو در سطح اینترنت پخش شد که می‌گفت راک‌استار گیمز مشغول ساخت نسخه‌ی ریمستر سه تا از محبوب‌ترین نسخه‌های مجموعه‌ی GTA است: GTA Vice City ،GTA 3 و GTA San Andreas. این خبر گرچه هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است، باعث خوشحالی بسیاری از گیمرها در سراسر جهان شد؛ چه کسانی که این بازی‌ها را قبلا تجربه کرده‌اند و همیشه آرزو داشتند آن‌ها را دوباره گرافیک و گیم‌پلی‌ای امروزی تجربه کنند و چه آن‌هایی که می‌خواهند برای اولین‌بار به سراغ این سه بازی بروند.

حال در راستای همین شایعه خبر جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه ریمستر سه‌گانه GTA که طبق گفته‌ها Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition نام دارد، در کره‌جنوبی رده‌بندی سنی شده است. بااینکه هنوز هیچ تصویر یا اطلاعات خاصی از این کالکشن جذاب و مورد انتظار فاش نشده است، خبر مذکور می‌تواند بر در دست ساخت بودن آن مهر تایید بزند.

ماد گرافیکی بازی GTA Vice City

همچنین باتوجه‌به حرف‌های اشتراس زلنیک، مدیر ارشد اجرایی Take-Two، می‌توانیم امیدوار باشیم که ریمستر سه‌گانه GTA تنها یک پورت ساده برای کنسول‌های جدید نباشد. زلنیک چندوقت پیش در کنفرانس فناوری، رسانه و مخابرات بانک مورگان استنلی شرکت کرده بود و در آن‌جا از او سؤال شد که آیا تیک-تو برنامه‌ای دارد که در استراتژی آینده‌ی خود بیشتر به ریمستر کردن بازی‌های قدیمی‌اش اهمیت دهد یا خیر؟ او نیز در پاسخ به سرمایه‌گذاران حاضر در جلسه گفت: «فکر نمی‌کنم اهمیت بیشتری در استراتژی ما پیدا کند. البته ریمستر کردن بازی‌ها همیشه جزوی از استراتژی ما بوده است.»

زلنیک در ادامه توضیح می‌دهد: «عملکرد ما نسبت به رقبایمان متفاوت است. ما فقط یک پورت ساده تحویل نمی‌دهیم، بلکه روی آن وقت می‌گذاریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نسخه‌ی ریمسترشده متفاوت از نسخه‌ی اصلی و هماهنگ با فناوری‌ جدیدی باشد که روی آن منتشر می‌شود.» او به ریمیک اخیر Mafia Definitive Edition اشاره می‌کند و می‌گوید تیک-تو با ارتقای جلوه‌های بصری و عملکرد فنی بازی، «تکنولوژی آن را بهبود می‌دهد.» و از این نظر با رقبایش فرق می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این خبر چیست؟ فکر می‌کنید درجه‌بندی سنی ریسمتر سه‌گانه GTA می‌تواند نشانگر این باشد که این بازی در آینده‌ی نزدیک به‌صورت رسمی معرفی می‌شود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده